Kontrast i zawory klimatyzacji

Data: 2012-05-10 00:25:57
Autor: Olo
Kontrast i zawory klimatyzacji
W dniu 2012-05-10 00:07, Tomasz Pyra pisze:
Pytanie numer jeden jest takie czy kontrast używany w klimie długo
utrzymuje swoje właściwości świecenia UV w warunkach jakie są pod maską?

Bo mam samochód z którego prawdopodobnie czynnik uciekÅ‚  (wyglÄ…da na brak
sygnału z presostatu czego skutkiem jest brak sygnału na sprzęgło), jednak
nie śladu kontrastu - sprawdzane nawet w zupełnej ciemności.

Tylko czynnik pewnie mógl uciec nawet pół roku temu i póki było chłodno, to
nikt tego nie zauważyl i dlatego zastanawiam się czy po takim czasie
powinny być jakieś ślady czy nie.

Drugie pytanie o te zaworki do napełniania klimy - czy jeżeli w układzie
byłby czynnik, to czy naciśnięcie wystającego bolca w zaworach
spowodowałoby jego ucieczkę?
Bo bolec daje się naciskać lekko, żadne ciśnienie się nie wydostaje.
Mogłoby to jasno wskazywać na to że czynnika nie ma, ale nie jestem pewien
czy tam nie ma jeszcze jakiegoÅ› dodatkowego zabezpieczenia.

Jeśli nie masz śladu kontrastu na rurkach czy skraplaczu od klimy a do tego po naciśnięci zaworów nic nie słychać (że jest ciśnienie i coś ucieka) jest to widoczny znak, iż czynnik powiedział Ci pa pa już kilka miesięcy temu. Jest jeszcze możliwość, iż masz dziurę w klimie ale nie pod maską tylko w kabinie gdzie jest parownik a ponieważ jest zasłonięty kokpitem teraz nic nie widać.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2012-05-10 08:34:09
Autor: Robson
Kontrast i zawory klimatyzacji
miesiêcy temu. Jest jeszcze mo¿liwo¶æ, i¿ masz dziurê w klimie ale nie
pod mask± tylko w kabinie gdzie jest parownik a poniewa¿ jest zas³oniêty
kokpitem teraz nic nie widaæ.

¦wiête s³owa! U mnie tak by³o. Po¿yczy³em kamerkê na giêtkim ¶wiat³owodzie i sobie obejrza³em parownik. By³ ca³y wysmarowany zielonym olejem i oklejony kurzem. dok³adnie to by³o widaæ jak rozkrêci³em pó³ samochodu i wymieni³em go.

Kontrast i zawory klimatyzacji