Kontrast i zawory klimatyzacji

Data: 2012-05-10 09:09:09
Autor: Ukaniu
Kontrast i zawory klimatyzacji

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:1e898kmjm6w0a$.1x5g4pulxkict$.dlg40tude.net...
sygnału z presostatu czego skutkiem jest brak sygnału na sprzęgło), jednak
nie śladu kontrastu - sprawdzane nawet w zupełnej ciemności.

Po zimie i dużych deszczach bywa, że się spłuka albo straci właściwości.
One nie są zbyt trwałe na zewnątrz. Stąd nie zawsze mamy parownikowy armagedon.

Drugie pytanie o te zaworki do napełniania klimy - czy jeżeli w układzie
byłby czynnik, to czy naciśnięcie wystającego bolca w zaworach
spowodowałoby jego ucieczkę?
Bo bolec daje się naciskać lekko, żadne ciśnienie się nie wydostaje.
Mogłoby to jasno wskazywać na to że czynnika nie ma, ale nie jestem pewien
czy tam nie ma jeszcze jakiegoś dodatkowego zabezpieczenia.

Zaworek wygląda prawie jak zwykły wentyl do koła działa tak samo.
(W mojej instalacji R12 jest identyczny wymiarowo :-)

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Kontrast i zawory klimatyzacji