Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Kontrast i zawory klimatyzacji

Kontrast i zawory klimatyzacji

Data: 2012-05-10 10:07:03
Autor: Agent
Kontrast i zawory klimatyzacji

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:1e898kmjm6w0a$.1x5g4pulxkict$.dlg40tude.net...
Pytanie numer jeden jest takie czy kontrast używany w klimie długo
utrzymuje swoje właściwości świecenia UV w warunkach jakie są pod maską?

Bo mam samochód z którego prawdopodobnie czynnik uciekł  (wygląda na brak
sygnału z presostatu czego skutkiem jest brak sygnału na sprzęgło), jednak
nie śladu kontrastu - sprawdzane nawet w zupełnej ciemności.

Tylko czynnik pewnie mógl uciec nawet pół roku temu i póki było chłodno, to
nikt tego nie zauważyl i dlatego zastanawiam się czy po takim czasie
powinny być jakieś ślady czy nie.

Drugie pytanie o te zaworki do napełniania klimy - czy jeżeli w układzie
byłby czynnik, to czy naciśnięcie wystającego bolca w zaworach
spowodowałoby jego ucieczkę?
Bo bolec daje się naciskać lekko, żadne ciśnienie się nie wydostaje.
Mogłoby to jasno wskazywać na to że czynnika nie ma, ale nie jestem pewien
czy tam nie ma jeszcze jakiegoś dodatkowego zabezpieczenia.

Może byc tak że czynnik wyciekł i się wypłukał. Najczęstsze przypadku nieszczleności to chłodnica klimatyzacji więc czynnik może się zmyć podczas pierwszej jazdy w deszczu lub na myjni. jak nieszczelność jest duża to widziałem że nieraz diagnostykę robią poprzez napełnienie układu cyba azotem i obserwowanie gdzie ucieka albo też ponowne napełnienie z kontrastem, potem uruchomienie auta z klimą na ok 30 minut i obserwacja. Wtedy czynnik można wypompować i tym samym zaoszczędzisz trochę kasy za ponowne napełnienie (zapłacisz pewnie za samą usługę diagnostyki lub nie zapłacisz za ponowne napełnienie po naprawie)

Kontrast i zawory klimatyzacji

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona