Kontrola!

Data: 2009-02-25 14:45:06
Autor: rAzor
Kontrola!
Widzę, ze nowe porz±dki na grupie, jakby poja¶niało, choć ciemniaków z PO nadal nie brak.
To miło, że kto¶ zmusił J.Wie¶niackiego do przyjęcia tego żenuj±cego nicka, akuratnie odzwierciedlajacego osobnicz± warto¶c umysłow±. "Warzywny".... he he he he he
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-02-25 06:30:39
Autor: Antenka
Kontrola!
Raczej gł±b kapu¶ciany...hihi

Antenka

Data: 2009-02-25 06:35:29
Autor: Panslavista
Kontrola!
On 25 Lut, 14:45, rAzor
<z.lewactwem.sie.nie.dyskt...@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote:
[...]

Legitymację służbow± i dowód osobisty proszę...
W celach weryfikacji kontrolera - postympowo tempymy podszywaczy...

Data: 2009-02-25 15:51:04
Autor: rAzor
Kontrola!
No weĽmy taki Panslavista! Widzita go!? Dzieciak s±siada mu czytnik skonfigurował, a ten się napi±ł i z mety nadziabał::

Spadaj podszywańcu.

Data: 2009-02-25 07:19:07
Autor: Panslavista
Kontrola!
On 25 Lut, 15:51, rAzor
> [...]

--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.

A wot oszybka - zdjes oruyginał na zaparszonych przez parchło z GWna
kompach...
A ja im gugu!!!  :-)))

Data: 2009-02-25 16:20:55
Autor: rAzor
Kontrola!
[...]

A no chyba, że tak. Muszę sobie zakonotować.

Data: 2009-02-25 14:50:07
Autor: Przemysław Warzywny
Kontrola!
Użytkownik "rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> napisał

To miło, że kto¶ zmusił J.Wie¶niackiego do przyjęcia tego żenuj±cego nicka, akuratnie odzwierciedlajacego osobnicz± warto¶c umysłow±. "Warzywny".... he he he he he

Przyznaj±c się onegdaj do pracy w charakterze oborowego, dowiodłe¶, że jeste¶ ostatni± osob±, która może ¶miac się ze wsi. Pszenno - buraczany capie.
 J.K.
--

"- Lech Kaczyński był daleko w tyle pod względem znaczenia i względem
intelektualnym - on tylko był "przynie¶, zanie¶, pozamiataj" - stwierdził

Data: 2009-02-25 14:52:34
Autor: rAzor
Kontrola!
No weĽmy taki Przemysław Warzywny! Widzita go!? Dzieciak s±siada mu czytnik skonfigurował, a ten się napi±ł i z mety nadziabał::
[...]

Co¶ się panu pomyliło, panie ..Przemysławie..
To nie byłem ja! To był Kawecki! he he he
Może pan nie kojarzy, ale to straszny tępol.

Data: 2009-02-25 14:59:51
Autor: Przemysław Warzywny
Kontrola!
[...]

Co kolejarzu z pegeerowskim rodowodem, wstydzisz się korzeni?

Data: 2009-02-25 15:06:41
Autor: rAzor
Kontrola!
[...]

Że niby Kawecki to mój tatu¶? Ależ pan zabawny, panie Przemku. he he he

Data: 2009-02-25 15:12:55
Autor: Przemysław Warzywny
Kontrola!
Użytkownik "rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> napisał

Że niby Kawecki to mój tatu¶? Ależ pan zabawny, panie Przemku. he he he

Gdyby¶ był synem pana Kaweckiego, to nie byłby¶ pierdolnięty, kumasz kundel?
 J.K.

Data: 2009-02-25 15:19:42
Autor: rAzor
Kontrola!
[...]

Panie Przemysławie - przypomnę panu, że użytkownik Kawecki *głosował na PiS*. Ja na PiS nigdy bym głosu nie oddał, więc jest pan w błędzie. he he he

Data: 2009-02-25 15:35:50
Autor: Grzegorz Z.
Kontrola!
Dnia Wed, 25 Feb 2009 14:59:51 +0100, Przemysław Warzywny napisał(a):

[...]

hehehe to Kundel jest z zagrodowym rodowodem?

Nie z endecko-miejskimi tradycjami sięgaj±cymi Dziada Jędrzeja?

A to dobre!

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-02-25 18:03:08
Autor:
Kontrola!
On Wed, 25 Feb 2009 14:45:06 +0100, rAzor
<z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote:

Widzę, ze nowe porz±dki na grupie, jakby poja¶niało, choć ciemniaków z PO nadal nie brak. [...]

 a tys co za ptica i co robisz w "katowicach" ?

--

 HeSk

Data: 2009-02-25 18:47:23
Autor: rAzor
Kontrola!
No weĽmy taki < he?sk >! Widzita go!? Dzieciak s±siada mu czytnik skonfigurował, a ten się napi±ł i z mety nadziabał::
[...]

Zdajesz sobie sprawę, że robi±c z siebie fachowca, robisz z siebie kretyna? :-)

Data: 2009-02-25 19:09:21
Autor:
Kontrola!
rAzor pisze:

Zdajesz sobie sprawÄ™, ĹĽe robiÄ…c z siebie fachowca, robisz z siebie kretyna? :-)

dlaczego twĂłj IP jest z Katowic, Ĺ‚ysiejacy cwaniaczku ?

Data: 2009-02-25 19:16:34
Autor: rAzor
Kontrola!
No weźmy taki < he®sk >! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::
rAzor pisze:

Zdajesz sobie sprawÄ™, ĹĽe robiÄ…c z siebie fachowca, robisz z siebie kretyna? :-)

dlaczego twĂłj IP jest z Katowic, Ĺ‚ysiejacy cwaniaczku ?

Bo jesteĹ› lamerem, "waĹĽny" kretynie. :-)
Na takie plewuchy to może jeszcze ktoś się da na psp nabrać - może jakiś Warzywny, ale ogólnie wiadomo, że jesteś dupa, a nie specjalista od sieci. he he he

Data: 2009-02-25 19:26:55
Autor:
Kontrola!
rAzor pisze:
No weźmy taki < heŽsk >! Widzita go!? Dzieciak s�siada mu czytnik skonfigurowa�, a ten si� napi�� i z mety nadziaba�::
rAzor pisze:

Zdajesz sobie spraw�, şe robi�c z siebie fachowca, robisz z siebie kretyna? :-)

dlaczego twój IP jest z Katowic, �ysiejacy cwaniaczku ?

Bo jeste� lamerem, "waşny" kretynie. :-)
Na takie plewuchy to moşe jeszcze kto� si� da na psp nabra� - moşe jaki� Warzywny, ale ogólnie wiadomo, şe jeste� dupa, a nie specjalista od sieci. he he he

smeiciu lpr-owski, odzyles juz ? ;) ;)

--

he®sk

Data: 2009-02-25 20:19:59
Autor: ColgatesBilly
Kontrola!

""< he®sk >"" <¬_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:49A58951.80308interia.pl...
rAzor pisze:

Zdajesz sobie sprawÄ™, ĹĽe robiÄ…c z siebie fachowca, robisz z siebie kretyna? :-)

dlaczego twĂłj IP jest z Katowic, Ĺ‚ysiejacy cwaniaczku ?

Lysiejacy cwaniaczek?

Ten zarzut moznaby postawic 90% listowiczom !
( poza Antenkom)

Kol

Data: 2009-02-25 22:09:26
Autor: Piotr
Kontrola!
Dnia Wed, 25 Feb 2009 20:19:59 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Lysiejacy cwaniaczek?

Ten zarzut moznaby postawic 90% listowiczom !
( poza Antenkom)

He, he, tobie nic się z tego nie da przyłatać...
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-25 23:39:50
Autor: ColgatesBilly
Kontrola!

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:tc6i9suoix3.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No ale skoro ten temat poruszyl sam HeSk, to trzaby mu wspomniec,
ze problem lysienia zdaje sie NIE IMA Biga, co sie, jak raz
pojawil na grupie jako "ja"
( tzn... nie ja ;)

P-Kol

Data: 2009-02-26 07:02:09
Autor:
Kontrola!
On Wed, 25 Feb 2009 23:39:50 +0200, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

No ale skoro ten temat poruszyl sam HeSk, to trzaby mu wspomniec,
ze problem lysienia zdaje sie NIE IMA Biga,

 bigus nie jest lysy ;o)

co sie, jak raz pojawil na grupie jako "ja"
( tzn... nie ja ;)

 problemy z uporzadkowaniem mysli ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-02-25 19:19:58
Autor:
Kontrola!
rAzor pisze:

Zdajesz sobie sprawÄ™, ĹĽe robiÄ…c z siebie fachowca, robisz z siebie kretyna? :-)

  co ty powiesz lpr-owski wyrzutku ;)

Data: 2009-02-25 19:49:54
Autor: KatonStarszy
Kontrola!
< he®sk > pisze:
On Wed, 25 Feb 2009 14:45:06 +0100, rAzor
<z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote:

Widzę, ze nowe porządki na grupie, jakby pojaśniało, choć ciemniaków z PO nadal nie brak. [...]

 a tys co za ptica i co robisz w "katowicach" ?

Phuuu.... śmieszni jesteście. ja mam ip z Gliwic bodajże a do tychże 95 kilosów ;-). tak to se możecie sie namierzać do usiusianej śmierci. no chyba ze sie który włamie na serwery dostępowe Netii/Neostrady czy czego tam używa. Albo ma tam znajomków ;-)

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-02-25 19:53:25
Autor: rAzor
Kontrola!
No weźmy taki KatonStarszy! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::
< he®sk > pisze:
[...]

Sam jesteś śmieszny i kogo to obchodzi? Kolejarz - stary byk, a gupi jak dziecko, dorwał sie do Trace Route'a i rżnie cwaniaka.

Data: 2009-02-25 19:52:25
Autor: ColgatesBilly
Kontrola!

"rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote in message news:go3i11$v1l$1news.onet.pl...
[...]