Kontrola

Data: 2019-11-14 19:04:02
Autor: J.F.
Kontrola

Dzwoni Citi - mam u nich KK.
"dzien dobry, a moze kredycik, a moze podniesc limit, ... a widze, ze ma pan w innym banku KK i kredyt - a moze przeniesc do naszego".

Widac zajrzeli do BIK ... ale tak sie zastanawiam - maja prawo, szczegolnie w celu marketingowym ?

Czy nie tylko maja prawo, a nawet obowiazek - bo trzeba pilnowac dluznika.
Choc akurat u nich to jakies groszowe wydatki na tej karcie ...

J.

Data: 2019-11-14 13:56:09
Autor: Dawid Rutkowski
Kontrola
Może masz ten kredyt i KK w innym banku jeszcze sprzed wzięcia KK w citi?
Śmiesznie ma mBąk - każą podać zobowiąznia w innych bankach, no to 0, a co ;P
Potem wypełniam wniosek drugi raz - a tam już wpisana i nieedytowalna prawdziwa suma limitów KK z innych banków, cwaniaki jedne, ciekawe, po jakim czasie się to przterminuje ;>

Data: 2019-11-15 08:35:00
Autor: J.F.
Kontrola
Dnia Thu, 14 Nov 2019 13:56:09 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
napisał(a):
Może masz ten kredyt i KK w innym banku jeszcze sprzed wzięcia KK w citi?

nie, kredyt duzo pozniej, ale KK wczesniej.

W sumie chyba bez znaczenia - powinni monitorowac, czy klient sie za
bardzo nie zadłuza. Czy nie powinni ? A moze im nie wolno ?
choc przy tych kwotach co wydaje przez City, to uwazam, ze nie wolno :-)

Czy to tylko normalne przetwarzanie danych w celu marketingowym, na co akurat wyrazilem zgode. Co beda dzwonic z propozycjami do osob bez zdolnosci :-)

Śmiesznie ma mBąk - każą podać zobowiąznia w innych bankach, no to 0, a co ;P

To chyba standard w kazdym banku ... ale wpiszesz 0, oni rutynowo
sprawdza w BIK ... i mamy probe wyłudzenia kredytu :-)

Fakt, ze KK to tak nie nie utozsamia sie z kredytem ...

Potem wypełniam wniosek drugi raz - a tam już wpisana i
nieedytowalna prawdziwa suma limitów KK z innych banków, cwaniaki
jedne, ciekawe, po jakim czasie się to przterminuje ;>

Nie rozumiem - sami sprawdzili BIK i wypelnili za Ciebie ?

A przeterminuje ... kolejny wniosek, kolejne sprawdzenie :-)

J.

Data: 2019-11-15 04:14:14
Autor: Dawid Rutkowski
Kontrola
W dniu piątek, 15 listopada 2019 08:35:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
> jedne, ciekawe, po jakim czasie się to przterminuje ;>

Nie rozumiem - sami sprawdzili BIK i wypelnili za Ciebie ?

Najpierw wypełniłem i złożyłem jeden wniosek - co jest równoważne z pozwoleniem na sprawdzenie w BIK, ale dopiero po złożeniu wniosku - więc we wniosku mogłem wpisać 0 w zobowiązania w innych bankach.

Potem dla ciekawości wypełniałem kolejny wniosek - o kolejną KK - i już miałem tą wartość wpisaną - i nieedytowalną.

A przeterminuje ... kolejny wniosek, kolejne sprawdzenie :-)

Pewnie tak - póki co wpisują mi we wniosku tą samą kwotę, ale już edytowalną.

Kontrola