Kontrola UKS

Data: 2010-09-18 00:10:23
Autor: RadoslawF
Kontrola UKS
Dnia 2010-09-17 21:11, Użytkownik Bucki Jan napisał:

Co mmi grozi za to? i czy będąc na zwolnieniu (dalej jestem do 23 grudnia - świadczenia rehab.) lekarskim mieli mnie prawo kontrolować jako pracownika lub zwykłego z ulicy Obywatela.

Miały prawo kontrolować.
Ty nie masz obowiązku noszenia DO.
Ale skoro miałeś co pokazałeś przy policjancie to sam się
wystawiłeś do odstrzału.

Prosze o poradę.

Szukać adwokata.

Pozdrawiam

Data: 2010-09-17 15:45:34
Autor: BK
Kontrola UKS
On 18 Wrz, 00:10, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> Prosze o poradę.

Szukać adwokata.

Pozdrawiam

E tam bez przesady - teraz pewnie przyjdzie "nakaz" z sadu z jakas tam
grzywna, trzeba zaplacic i juz. Nie ma co brac adwokata do wykroczenia
za kilka stowek (pewnie dadza ze 200 zl).

Data: 2010-09-18 01:27:37
Autor: animka
Kontrola UKS
W dniu 2010-09-18 00:10, RadoslawF pisze:
[...]

Ja bym nie szukała.

--
animka

Data: 2010-09-18 10:23:11
Autor: RadoslawF
Kontrola UKS
Dnia 2010-09-18 01:27, Użytkownik animka napisał:

Prosze o poradę.

Szukać adwokata.

Ja bym nie szukała.

Ty się uważasz za fachowca w wielu dziedzinach co jest skutecznie
wyśmiewane na wielu grupach. W przypadku pytającego zrobił bym
rozeznanie w adwokatach, będzie jak znalazł jeśli przyjdzie wezwanie
do sądu. Tam wolał bym się stawić z fachowcem a nie stosować się
do wątpliwej jakości rad jakie można najczęściej dostać na grupach.

Pozdrawiam

Data: 2010-09-18 11:17:52
Autor: SDD
Kontrola UKS

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:i71stj$qd0$1node1.news.atman.pl...

rozeznanie w adwokatach, będzie jak znalazł jeśli przyjdzie wezwanie
do sądu. Tam wolał bym się stawić z fachowcem a nie stosować się
do wątpliwej jakości rad jakie można najczęściej dostać na grupach.

Ale to nie ma sensu. Przeciez popelnil jedynie wykroczenie i jedyne konsekwencje, jakie go czekaja, to konsekwencje finansowe.
Smiem twierdzic, ze wymierzona przez sad grzywna bedzie symboliczna w porownaniu z kasa, jakiej zaspiewa "papuga". Gdyby chodzilo o przestepstwo, to jeszcze rozumiem - unikniecie statusa "karanego" moze byc gra warta swieczki, ale w tym wypadku, gdzie sladu po sprawie nie bedzie, to naprawde sie nie oplaca.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-18 11:19:06
Autor: SDD
Kontrola UKS

[...]

A z sadu, to pewnie przyjdzie od razu wyrok nakazowy.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-18 13:03:30
Autor: RadoslawF
Kontrola UKS
Dnia 2010-09-18 11:19, Użytkownik SDD napisał:

rozeznanie w adwokatach, będzie jak znalazł jeśli przyjdzie wezwanie
do sądu. Tam wolał bym się stawić z fachowcem a nie stosować się

A z sadu, to pewnie przyjdzie od razu wyrok nakazowy.

Jeśli tak się to skończy to nie ma problemu.
Ja nie jestem tego pewny więc w takim przypadku wolę być
gotowy na coś poważniejszego.

Pozdrawiam

Data: 2010-09-18 17:05:53
Autor: mi
Kontrola UKS
RadoslawF wrote:
Jeśli tak się to skończy to nie ma problemu.
Ja nie jestem tego pewny więc w takim przypadku wolę być
gotowy na coś poważniejszego.

Pozwolę sobie zauważyć, że adwokaci w II PRL nie są od pomagania czy przygotowania na "coś poważnejszego". Są od trzymania monopolu, pielęgnowania brdur o swojej etyce i od dojenia swoich mocodawców. Tak więc w większości wypadków zapłacisz za nic. Za przyjście adwokaciny, jego ziewnięcia i zadanie kilku naprawdę infantylnych pytań. W skrajnym przypadku może nawet zaszkodzić.

mi

Data: 2010-09-18 20:02:33
Autor: animka
Kontrola UKS
W dniu 2010-09-18 17:05, mi pisze:
RadoslawF wrote:
[...]

Ten zakuty łeb trollina, któremu odpowiadasz nie był chyba nigdy w sądzie i tak sobie tylko klepie w klawiaturę, aby tylko coś napisać-zaistnieć.

--
animka

Data: 2010-09-18 21:46:12
Autor: RadoslawF
Kontrola UKS
Dnia 2010-09-18 20:02, Użytkownik animka napisał:

[...]

Adwokat ma być jak ubezpieczenie, płacisz za nic do czasu
aż wpadniesz w prawdziwe kłopoty i okazuje się że płacenie
ubezpieczenia przez ileś lat zwróciło się poprzez jedno
nieoczekiwane zdarzenie.

Ten zakuty łeb trollina, któremu odpowiadasz nie był chyba nigdy w sądzie i tak sobie tylko klepie w klawiaturę, aby tylko coś napisać-zaistnieć.

Nerwy puszczają co znaczy że napisałem bolesną prawdę.

Pozdrawiam

Data: 2010-09-19 17:57:52
Autor: Kotlecik Mielony
Kontrola UKS
RadoslawF wrote:
[...]

o pisał o Tobie :-)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

Data: 2010-09-19 19:14:42
Autor: animka
Kontrola UKS
RadoslawF wrote:
[...]

Nie. Klepał kotlecika.

--
animka

Data: 2010-09-18 14:46:55
Autor: animka
Kontrola UKS
W dniu 2010-09-18 10:23, RadoslawF pisze:
[...]

Ja bym powiedziała w sądzie, że jakieś panie (nie wiadomo kto to był) chciały mnie wylegitymować i powiedziałabym, że to chyba ja pierwsza powinnam wezwać policję.
No i po co do tego adwokat?

--
animka

Data: 2010-09-18 07:57:25
Autor: witek
Kontrola UKS
On 9/18/2010 7:46 AM, animka wrote:
[...]

zeby cie potem wybronić ze składania fałszywych zeznań w sądzie.
bo za to, to już bedzie z kodeksu karnego.

Data: 2010-09-18 16:30:47
Autor: RadoslawF
Kontrola UKS
Dnia 2010-09-18 14:57, Użytkownik witek napisał:

[...]

"Zapytałem ją tez kto ona jest, więc błysnęła mi "blachą" i powiedziała, ze z UKS" i dzięki genialnej poradzie przeczytanej na grupie
internetowej pochodzącej od znanej trollicy internetowej człowiek
by sobie załatwił dodatkowy wyrok.
:-)

Pozdrawiam

Kontrola UKS