Kontrola UKS

Data: 2010-09-18 12:34:53
Autor: Ghost
Kontrola UKS

Użytkownik "Bucki Jan" <bujan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c93bd75$0$20991$65785112news.neostrada.pl...

Ja jej odmówiłem pokazania do czasu jak mi pokaże stosowne upoważnienie do kontroli. Powiedziała, że ona nie musi mieć upoważnienia.

Musi miec zlecenie na kontrole, jak nie miala to skarga do izby skarbowej.

Data: 2010-09-18 17:02:29
Autor: Bucki Jan
Kontrola UKS
In news:i724s0$kte$1mx1.internetia.pl,
*Ghost* <ghost@everywhere.pl> typed:
[...]

W tym sęk, że od tego roku nie musi mieć takiego upoważnienia.
"Kiedy nie otrzymasz zawiadomienia o zamiarze wszczęcia kontroli podatkowej"
http://podatki.wieszjak.pl/podatnik-w-urzedzie/71459,KONTROLA-PODATKOWA-- -nie-daj-sie-zaskoczyc-i-znaj-swoje-prawa.html

Data: 2010-09-18 19:05:17
Autor: Ghost
Kontrola UKS

Użytkownik "Bucki Jan" <bujan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c94d47e$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie chodzi o zawiadomienie a o upowaznienie, na legitymacje moga kontrolowac tylko w bardzo wyjatkowych, wasko okreslonych sytuacjach. Ale nawet wtedy, musza dostarczyc upowaznienie, to trzech dni.

Kontrola UKS