Kontrola US, UKS

Data: 2009-03-11 09:22:56
Autor: after
Kontrola US, UKS
Witam,
jak często US i UKS kontroluje jednoosobowe DG? Znajomy ma DG już 3 lata i jeszcze nie było u niego żadnej kontroli. Inny znajomy pracuje w firmie w której rzekomo już 7 lat (!) nie mieli żadnej kontroli. Ja mam swoją DG założoną już prawie 2 lata i również nie miałem żadnej kontroli. Chciałbym przeprowadzić u siebie "symulacje" kontroli i samemu dokonać dokładnego sprawdzenia poprawności wszystkich dokumentów.

Jak często odbywają się kontrole w Waszych miastach? Czy możliwe jest, aby firma w ogóle nie była kontrolowana?

Z góry dzięki.

Data: 2009-03-11 09:27:49
Autor: Tomek
Kontrola US, UKS
Dnia 11-03-2009 o 09:22:56 after <after@x.pl> napisał(a):

Witam,
jak czĂŞsto US i UKS kontroluje jednoosobowe DG? Znajomy ma DG juÂż 3 lata i
jeszcze nie byÂło u niego Âżadnej kontroli. Inny znajomy pracuje w firmie w
ktĂłrej rzekomo juÂż 7 lat (!) nie mieli Âżadnej kontroli. Ja mam swojÂą DG
zaÂłoÂżonÂą juÂż prawie 2 lata i rĂłwnieÂż nie miaÂłem Âżadnej kontroli. ChciaÂłbym
przeprowadziĂŚ u siebie "symulacje" kontroli i samemu dokonaĂŚ dokÂładnego
sprawdzenia poprawnoÂści wszystkich dokumentĂłw.

Jak czĂŞsto odbywajÂą siĂŞ kontrole w Waszych miastach? Czy moÂżliwe jest, aby
firma w ogĂłle nie byÂła kontrolowana?

Możliwe, zwłaszcza w większych miastach. Przecież oni nie mają tylu gestapowców
żeby przyjść do każdeo.

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-03-11 12:44:28
Autor: gasper
Kontrola US, UKS
Użytkownik "after" <after@x.pl> napisał w wiadomości news:gp7kjm$cc1$1node1.news.atman.pl...
[...]

ja 7 lat nie byłem kontrolowany - potem 2 razy w roku - raz sprawy UE a raz vat

Data: 2009-03-11 14:14:50
Autor:
Kontrola US, UKS
jak często US i UKS kontroluje jednoosobowe DG?

Jak jesteś maluczki to na kontrolę UKS chyba raczej nie masz co liczyć :)

Data: 2009-03-11 14:18:39
Autor: Liwiusz
Kontrola US, UKS
sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
jak często US i UKS kontroluje jednoosobowe DG?

Jak jesteś maluczki to na kontrolę UKS chyba raczej nie masz co liczyć :)

   Ktoś z moich znajomych prowadził mały biznes-sklep.

   Po wielu latach biznes zaczął wychodzić na minus. Przedsiębiorca przestał składać do US deklaracje, jak również zaprzestał płacenia VAT i dochodowego.

   Kontrola przyszła dopiero po kilku latach i to nie dlatego, że US się zorientował, że coś jest nie tak, tylko że do US przyszło skądś zapytanie o dochody tegoż przedsiębiorcy i wtedy zobaczyli dopiero stan faktyczny.

   Po kontroli naliczyli zaległe podatki, a że był to czas ustawy restrukturyzacyjnej, na mocy której można było darować większą część długów, jakoś udało się wyjść na prostą (połączoną z likwidacją działalności).

--
Liwiusz

Data: 2009-03-11 14:54:25
Autor: boropi
Kontrola US, UKS
jak często US i UKS kontroluje jednoosobowe DG?

Jak jesteś maluczki to na kontrolę UKS chyba raczej nie masz co liczyć :)

Chyba żeby jakiś donos się trafił.

Data: 2009-03-11 16:09:41
Autor: Jacek_P
Kontrola US, UKS
after napisal:
jak często US i UKS kontroluje jednoosobowe DG? Znajomy ma DG już 3 lata i jeszcze nie było u niego żadnej kontroli.

Dzialalnosc zarejestrowalem w roku 1991. Pierwsza kontrole
mialem w roku 2004. Bardzo grzecznie, zadzwonili, poprosili
o przyniesienie w dogodnej porze papierow. Oddali po tygodniu.
Zadnych problemow.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-03-11 16:35:41
Autor: Wojciech Bancer
Kontrola US, UKS
On 2009-03-11, Jacek_P <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> wrote:

[...]

[...]

To-to raczej były czynności sprawdzające. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Kontrola US, UKS