Kontrola US - różne opinie z GUS - co dalej ?

Data: 2010-07-10 13:03:38
Autor: Karolcia
Kontrola US - różne opinie z GUS - co dalej ?
Witam!
Od jakieś czasu ciągna sie nam różne kontrole w Stowarzyszeniu.
Urząd główny nacisk położył na ovatowanie konferencji szkoleniowych które jego zdaniem są badawczo naukowe i chce nałożenia 22% vat.

Odwołanie nic nie dało - poinformowano mnie żebym napisał do GUSu po opinie.
Do Gusu wysłałem programy konferencji i certyfikaty jakie uczestnicy otrzymywali po ich zakończeniu.
Gus odpowiedział, że organizowane przez nas konferencje maja charakter edukacyjny i z Vatu sa zwolnione.
Spokojnie udałem się do US i tam niestety dowiedziałem się że Panie z US otrzymały opinie z GUS o ovatowaniu nas na 22%.

Lada dzień ma rozpocząć się Postępowanie Podatkowe - jak się bronić i co jeszcze zrobić w takiej sytuacji?

Data: 2010-07-10 17:06:56
Autor: pluton
Kontrola US - różne opinie z GUS - co dalej ?

Lada dzień ma rozpocząć się Postępowanie Podatkowe - jak się bronić i co
jeszcze zrobić w takiej sytuacji?

Dopoki nie wydali listu gonczego to wiej. Po Unii bez paszportu, a potem
zalezy gdzie chcesz uciec. Z Grecji do Afryki moze da sie jakas lodke
wynajac.

Nullification

Data: 2010-07-11 01:07:59
Autor: Karolcia
[...]

 pl.list.serv.chomor-l  tam sie wykaz dowcipem - grupy dyskusyjne sa do dykusji
dyskusja to rozmowa w temacie
nie mam powodu by uciekać, potrzebuje porady rozsądnej co robić gdy wiem ze winy nie mam w swoim działaniu

pozdrawiam

Data: 2010-07-11 08:43:47
Autor: pluton
Kontrola US - różne opinie z GUS - co dalej ?
nie mam powodu by uciekać, potrzebuje porady rozsądnej co robić gdy wiem
ze
winy nie mam w swoim działaniu

To dobrze, ze jestes niewinna. Jak juz wyjdziesz, to zalozysz klub
z panem Kluskš.

Nullification

Kontrola US - różne opinie z GUS - co dalej ?