Kontrola drogowa w DE.

Data: 2009-11-08 10:29:38
Autor: Hants
Kontrola drogowa w DE.
"SOELDEN" <soeldenUSUNTO@soelden.pl> wrote in message news:hd4fv1$m16$1news.interia.pl...
Dzisiaj doszedƂem do wniosku, ze w Niemczech to nawet policja
jest lepsza.

W UK to samo, zatrzymano mnie do kontroli w srodku nocy na jakims zadupiu. Pan policjant grzecznie przeprosiƂ za 'disturbing', wsadzil mi leb do kabiny, poniuchaƂ, pogadalismy chwile o wysokich kosztach ubezpieczenia, sprawdzil podatek drogowy, zyczyl milego wieczoru i bye, bye.

W Polsce: "Dobry wieczor, dokumenty do kontroli". "PiƂes?" nie "Zaraz sprawdzimy".

Takich zestawien mam wiecej, ale i tak milo wspominam ten polski, buraczany burdel.

Data: 2009-11-08 12:56:32
Autor: Piotrek
Kontrola drogowa w DE.
W Polsce: "Dobry wieczor, dokumenty do kontroli". "PiƂes?" nie "Zaraz sprawdzimy".

eee to ja mam wiecej pytan typu
- jest pan trzezwy ?
- tak
- aha, ok

:D

a jak sprawdzaja alkomatem to takich pytan nie zadaja:)
poprostu przychodza z alkomatem(swoja droga ostatnio cos maja chyba jakis nakaz, bo prawie zawsze chca zeby dmuchac, dawniej to byla zadkosc)

--
pzdr
piotrek

Kontrola drogowa w DE.