Kontrola drogowa w DE.

Data: 2009-11-08 12:53:37
Autor: Piotrek
Kontrola drogowa w DE.
Jak nasza rodzima policja mnie zatrzyma to czuje się jak
bandyta na gestapo.

eee cos dziwne doswiadczenia masz.
mnie zatrzymywali kilkanascie razy jak nie lepiej i tylko raz poczulem sie przy jednym mlodym sluzbiscie jak jakis gowniaz.
mandat mi sie nalezal(za niezapiete pasy pare lat temu) i nie przecze, ale jakis koles malo ludzki byl :) nawet nie byl mily.

ale pozostale razy to milo, bez problemu. od wielu mandatow mi sie udalo wymigac(bez lapowek, poprostu mila rozmowa bez zadnego plaszczenia sie przed panem wladza, ale tez bez pyskowek bo jak zlamalem jakis przepis to konsekwencje trzeba poniesc)
pare razy tez mandat dostalem, ale czesto nizszy i zawsze sie to konczylo w milej atmosferze.

ja jakos do naszej policji nie mam zadnego ale.
pewnie ze glupota jest sie czaic w krzakach i tego jakos nie potrafie zaakceptowac, ale jak mnie patrol z krzakow zlapie to coz....
zlamalem przepis konsekwencje trzeba poniesc, to ze ograniczenie jest glupie w tym czy w innym miejscu to juz inna bajka :)

--
pzdr
piotrek

Kontrola drogowa w DE.