Kontrola drogowa w DE.

Data: 2009-11-09 08:54:04
Autor: omega_fan
Kontrola drogowa w DE.
Macie podobne doświadczenia z niemiecką policja?

2 razy byłem kontrolowany przez lotne patrole Polizei w cywilnych
autach, które mnie ściągnęły na parking, raz przez celników.

Wszystkie przypadki bez stresu, uprzejmie i miło, chociaż celnicy
węszyli mi po aucie dość długo, ale nie miałem nic nielegalnego,
więc było OK.

Z naszą Policją też nie mam złych doświadczeń, zawsze było
kulturalnie i miło, włącznie z przypadkiem kiedy to byłem
sprawcą stłuczki :)

Kontrola drogowa w DE.