[Wrocław] Kontrola działania lampek rowerowych

Data: 2011-06-28 21:35:18
Autor: Dżejm
[Wrocław] Kontrola działania lampek rowerowych
Witam,

Dzisiaj około 20:00 widziałem na ostatnim groszu niebieskich panów kontrolujących działanie lampek rowerowych u jakiejś rowerzystki. Nie wiem czy przy okazji czegoś innego i czy w razie czego wystawiają upominek, ale jak ktoś nie ma lampek albo zostawia w dzień w domu (tak jak ja) to może warto to zmienić.

pozdro
Jacek

Data: 2011-06-28 22:10:04
Autor: zec
W dniu 28.06.2011 21:35, Dżejm pisze:
[...]

Kiedyś mi padło oświetlenie, akurat wtedy mnie zatrzymali ale dostałem tylko pouczony że powinienem mieć sprawne światła.

--
ZEC

Data: 2011-06-29 10:53:13
Autor: Qba

Użytkownik "zec" <zeczerNEWS@vp.pl> napisał w wiadomości news:iudces$odo$2news.onet.pl...
[...]

he he przypomniało mi się jak ponad 10 lat temu (młody, gupi) wracałem z jakiegoś ogniska podmiejskiego rowerem w nocy po piwku bez świateł, kasku. Zatrzymali na sygnale wentylki odkrecić kazali, (upomnienie po negocjacjach z mandatu) wystawili i punkty karne wbili - do dzis nie wiem jakim cudem te punkty nabili bo prawa jazdy jeszcze wtedy nie miałem !?

Data: 2011-06-29 16:00:52
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 29.06.2011 10:53 użytkownik Qba napisał :
[...]

Punkty nabija się człowiekowi, a nie prawu jazdy.
FUT pl.rec.rowery

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2011-07-08 12:27:42
Autor: Coaster
On 6/29/11 10:53 AM, Qba wrote:

[...]

Rowniez nie miales pojecia, ze kask nie jest potrzebny... :-P

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-06-29 14:47:21
Autor: Jacek
On 06/28/2011 09:35 PM, Dżejm wrote:
[...]

Bardzo fajnie się mija wieczorem rowerzystę bez lampek bo sobie kretyn wymyślił, że będzie miał "lekki rower" i prawie wjeżdza w maskę.

Data: 2011-06-29 14:58:57
Autor: Fakir
[Wrocław] Kontrola działania lampek rowerowych

Bardzo fajnie się mija wieczorem rowerzystę bez lampek bo sobie kretyn
wymyślił, że będzie miał "lekki rower" i prawie wjeżdza w maskę.

Na DDR wymijanie rowerem takiego kretyna bez świateł też nie należy do przyjemności

Data: 2011-06-29 13:08:17
Autor: Ryszard Mikke
Fakir <fakir@onet.pl> napisał(a):

> [...]

Na DDR wymijanie rowerem takiego kretyna bez świateł też nie należy do przyjemności

Dobrze, jak chociaz odblaski ma, mocniejsza lampka go wylapie.

Ale juz kiedys pisalem, jak sie raz zorientowalem wylacznie dzieki odblaskom w
pedalach, bo gosc nie mial nic innego i turlal sie czarna noca waska szosa
przez ciemny las.

rmikke

Data: 2011-06-30 09:45:16
Autor: M&C
W dniu 2011-06-29 14:58, Fakir pisze:

[...]

  Najgorzej jak jedzie na czołowe. Kiedyś jak takiemu zwróciłem uwagę to ona na to: "Przecież tylne mam". Facet miał rower za parę tysięcy a na lampkę za dychę mu nie starczyło.

Czy za dnia też muszę mieć komplet oświetlenia? Raczej nie biorę lampki jadąc na zakupy.

Cyprian

Data: 2011-06-30 09:28:03
Autor: Ryszard Mikke
M&C <cyprian30CIACH@CIACHinteria.pl> napisał(a): [...]
Czy za dnia też muszę mieć komplet oświetlenia? Raczej nie biorę lampki jadąc na zakupy.

Teoretycznie musisz, ale wystarczy, jak wykazesz sie posiadaniem w kieszeni
takiego bzdzidla: http://42.pl/u/2CqI (swoja droga, niezle to widac jak na
takie bzdzidelko).

rmikke

Data: 2011-07-02 10:47:28
Autor: M&C
W dniu 2011-06-30 11:28, Ryszard Mikke pisze:
M&C<cyprian30CIACH@CIACHinteria.pl>  napisał(a):

[...]
[...]

   Szkoda. Jadąc za dnia np. na zakupy nie biorę przedniej choćby po to, by jej po kieszeniach nie nosić. Jakieś maleństwo trzeba będzie na sztywno zainstalować. Tylną mam na śruby przykręconą do bagażnika wię jest zawsze.
   Diodówki w ogóle są super jako pozycyjne. Na prostej chyba z kilometra widać.

Cyprian

Data: 2011-06-30 12:10:56
Autor: Korban
Dnia Thu, 30 Jun 2011 09:45:16 +0200, M&C napisał(a):

  Najgorzej jak jedzie na czołowe. Kiedyś jak takiemu zwróciłem uwagę to ona na to: "Przecież tylne mam". Facet miał rower za parę tysięcy a na lampkę za dychę mu nie starczyło.

To jeszcze nic. Mnie się zdarzyło trafić na gościa, który miał tylną lampkę
zamontowaną z przodu. I to moje zdziwienie, że tak szybko doganiam faceta
przede mną. A potem zaskoczenie, żę jadę na czołówkę z kretynem. Mirek

Data: 2011-06-30 22:36:24
Autor: M&C
W dniu 2011-06-30 12:10, Korban pisze:

To jeszcze nic. Mnie się zdarzyło trafić na gościa, który miał tylną lampkę
zamontowaną z przodu. I to moje zdziwienie, że tak szybko doganiam faceta
przede mną. A potem zaskoczenie, żę jadę na czołówkę z kretynem.

Tez tak miałem kiedyś na Kasprowicza. DDR za drzewami, ciemno jak czarnej dziurze i gość na kolizyjnym.

Cyprian

Data: 2011-06-30 14:13:17
Autor: Pr0NET
On 28 Cze, 21:35, Dżejm <i.have...@email.org> wrote:
[...]

Dzwonki też ostatnio sprawdzali na Grabiszyńskiej!

Data: 2011-07-01 01:59:25
Autor: Dżejm
Kontrola działania lampek rowerowych
Dzwonki też ostatnio sprawdzali na Grabiszyńskiej!

A co robią przy braku ?

Data: 2011-07-01 08:28:22
Autor: Fakir
W dniu 2011-07-01 01:59, Dżejm pisze:
Dzwonki też ostatnio sprawdzali na Grabiszyńskiej!

A co robią przy braku ?

przydzwonią? :)

Data: 2011-07-01 09:21:04
Autor: MichałG
W dniu 2011-06-30 23:13, Pr0NET pisze:
On 28 Cze, 21:35, DĹźejm<i.have...@email.org>  wrote:
[...]

swięty czas....

Michał

Data: 2011-07-01 15:36:21
Autor: zec
W dniu 30.06.2011 23:13, Pr0NET pisze:

Dzwonki też ostatnio sprawdzali na Grabiszyńskiej!

Muszę sprawdzić czy mój nie zardzewiał bo rzadko używam, wolę zahamować :-P
--
ZEC

Data: 2011-07-07 21:33:30
Autor: Dżejm
[Wrocław] Kontrola ...
Witam,

Ofensywa niebieskich trwa ;). Przez ostatnie 10 lat nie widziałem żadnej kontroli, a w ciągu ostatniego tygodnia aż dwie w różnych punktach miasta. Ostro się wzięli. Dzisiaj widziałem sprawdzanie nr ramy. Tym razem nie powiem gdzie bo jak ktoś ma trefny rower to akurat bać się powinien ;).

pozdro
Jacek

[Wrocław] Kontrola działania lampek rowerowych