Kontrola graniczna / celna

Data: 2012-06-30 19:31:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kontrola graniczna / celna
RadekNet, Sat, 30 Jun 2012 17:02:14 +0100, pl.misc.samochody:
Jak sie jedzie na pusto - nie ma sprawy, ale jak auto wyladowane po dach i  kazda szczelina upchana to juz sie robi problem, no nie? ;)

Z mojego doświadczenia wynika, że takie ponowne pakowanie sprawia, że nagle
jest jakby więcej miejsca... :P

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-30 21:14:12
Autor: RadekNet
Kontrola graniczna / celna
On Sat, 30 Jun 2012 18:31:29 +0100, Marek 'marcus075' Karweta  <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

[...]

Nie jak pakujesz ubrania w worki odsysane odkurzaczem ;)

--
Radoslaw Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2012-07-03 19:27:39
Autor: Rafał Grzelak
Kontrola graniczna / celna
Marek 'marcus075' Karweta wrote:

> [...]
> dach i kazda szczelina upchana to juz sie robi problem, no nie? ;)

Z mojego doświadczenia wynika, że takie ponowne pakowanie sprawia, że

Bo zabrali kontrabande? :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl