Kontrola osobista

Data: 2010-02-23 09:26:26
Autor: Andrzej Lawa
Kontrola osobista
Imiennika pisze:
W Jemenie przeszkolono 42 kobiety, które miały dokonywać zamachów samobójczych.
Wszystkie miały jasną karnację, europejski wygląd, a materiały wybuchowe miały
przenosić w implantach piersi. tak więc czy kontrola osobista narusza prywatnośc i jest zgodna z prawem ?

Ale będzie chętnych do pracy na lotniskach, jak do standardowej
procedury dołączą obmacywanie piersi wszystkich kobiet ;->

Data: 2010-02-23 09:23:08
Autor: witek
Kontrola osobista

Data: 2010-02-24 08:10:18
Autor: Andrzej Lawa
Kontrola osobista
witek pisze:
Andrzej Lawa wrote:

Ale będzie chętnych do pracy na lotniskach, jak do standardowej
procedury dołączą obmacywanie piersi wszystkich kobiet ;->

Wątpie. Zobacz sobie kto lata samolotami.
Chyba, ze jacys emeryci na umowe zlecenie.

Nie wiem, jakoś mi się nie zarzyło... I przy tych faszystowskich
odprawach prędko się nie zdarzy.

Kontrola osobista