[WRO] Kontrola plicyjna

Data: 2012-06-27 17:34:40
Autor: Michał Pysz
[WRO] Kontrola plicyjna
W dniu 2012-06-27 17:03, charwel (Oo)==::: pisze:
Dzisiaj sobie spokojnie wracam ze sklepu wędkarskiego i na skrzyżowaniu
ul. Strzegomskiej do IBM zatrzymuje mnie policja do kontroli. Bardzo
grzecznie poprosili o numery roweru, sprawdzili w bazie, i puścili wolno :)
Popieram takie akcje.

charwel

Ale mieli jakieÅ› podstawy? Np szukali podobnego roweru?
Bo jeśli nie to według mnie nękanie obywatela.

Tak samo jak z kontrolami trzeźwości w Krakowie.

mp.

Data: 2012-06-27 16:21:20
Autor: Jan Srzednicki
[WRO] Kontrola plicyjna
On 2012-06-27, Michał Pysz wrote:
[...]

Przesadzasz. Tego typu kontrole nie godzą w normalnych rowerzystów.

Tak samo jak z kontrolami trzeźwości w Krakowie.

Jak dla mnie to zupełnie co innego. Te to z kolei było klasyczne
nabijanie puli mandatowej/wykrywalności.

[WRO] Kontrola plicyjna