[WRO] Kontrola plicyjna

Data: 2012-06-27 19:40:12
Autor: Paveu
[WRO] Kontrola plicyjna
W dniu 2012-06-27 17:03, charwel (Oo)==::::
Dzisiaj sobie spokojnie wracam ze sklepu wędkarskiego i na skrzyżowaniu
ul. Strzegomskiej do IBM zatrzymuje mnie policja do kontroli. Bardzo
grzecznie poprosili o numery roweru, sprawdzili w bazie, i puścili wolno :)
Popieram takie akcje.

Też popieram. Mam nadzieję, że może tym sposobem uda mi się odzyskać skradzionego w lutym Gianta. Podejrzewam jednak, że takich akcji nie ma w małych miejscowościach, a zapewne gdzieś tam trafił mój pojazd.

Paveu

[WRO] Kontrola plicyjna