[WRO] Kontrola plicyjna

Data: 2012-06-28 13:48:02
Autor: zly
[WRO] Kontrola plicyjna
Dnia Wed, 27 Jun 2012 17:03:16 +0200, charwel (Oo)==::: napisał(a):

Dzisiaj sobie spokojnie wracam ze sklepu wędkarskiego i na skrzyżowaniu ul. Strzegomskiej do IBM zatrzymuje mnie policja do kontroli. Bardzo grzecznie poprosili o numery roweru, sprawdzili w bazie, i puścili wolno :)
Popieram takie akcje.

Niby tak, ale ja np dopiero od niedawna mam rower który został kupiony w
sklepie, reszta to składaki. Jeden nie ma żadnego numeru, drugi nawet nie
wiem

--
marcin

[WRO] Kontrola plicyjna