Kontrola poziomu oleju w Hondzie 400ccm - dylemat.

Data: 2009-05-05 20:59:13
Autor: Henio
Kontrola poziomu oleju w Hondzie 400ccm - dylemat.

Użytkownik "michals" <politologia_ukwWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
Witam!
Posiadam Honde CM 400T jednak podbny silnik jest też w CB 400. Silnik ten
nie
posiada oczka kontroli poziomu oleju, tylko bagnet ze skalą na dole.
Bagnet
jest wkręcany. I tu pojawia sie dylemat: czy odczyt poziomu oleju
przeprowadzać wkręcając bagnet do końca, czy też wykręcony bagnet wkładać
tylko tyle ile wejdzie i wtedy sprawdzić. Róznica jest dosć znaczna, a
wole
mieć pewnosć czy oleju jest odpowiednia ilość.
Podobne rozwiązanie ma też CBR 125 i inne z pewnością również.
Z góry dzięki.

zwykle sprawdza się przy wkręconym do końca, ale najlepiej sprawdź w manualu
:)

pozdr
Henio
GPZ 500S, ETZ 251
i inne demoludy w puzlach

Data: 2009-05-05 22:51:38
Autor: de Fresz
On 2009-05-05 20:59:13 +0200, "Henio" <aaa@kkk.com> said:

zwykle sprawdza się przy wkręconym do końca, ale najlepiej sprawdź w manualu
:)

W Sevence np. na włożonym (niewkręconym) i coś mi się kołacze, że w paru innych dżapsach również, więc zdecydowanie lepiej skonfrontować to z manualem.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-05-05 23:07:47
Autor: Alti

Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:gtq8sq$bhc$1inews.gazeta.pl...
On 2009-05-05 20:59:13 +0200, "Henio" <aaa@kkk.com> said:

[...]

CB500 też tak ma
CB600F hornet też tak ma.
Zaryzykowałbym że kazda honda tak ma bo nie widze powodu dla którego w jednych miałoby być inaczej niz w pozostałych.

Wojtek

Data: 2009-05-06 13:12:04
Autor: metalbeast

On 2009-05-05 20:59:13 +0200, "Henio" <aaa@kkk.com> said:

[...]

w GS500 też należy sprawdzać opierając tylko korek z bagnetem o gwint - nie wkręcać.

Data: 2009-05-06 08:49:54
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Henio napisał(a):
zwykle sprawdza się przy wkręconym do końca,

a w ktorych tak? Bo pierwsze slysze.

w ondach na bank bez wkrecania

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-06 09:48:31
Autor: de Fresz
On 2009-05-06 08:49:54 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> said:

zwykle sprawdza się przy wkręconym do końca,

a w ktorych tak?

Np. w LC4. I mam wrażenie, że to rzadziej występujący sposób.

Data: 2009-05-06 16:43:48
Autor: Marek B
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
a w ktorych tak? Bo pierwsze slysze.
w ondach na bank bez wkrecania
eeeee
w crf z X na wkręconym się sprawdza
najlepiej po wymianie oleju sprawdzić jak jest w danym modelu, zakładając że zna się ilość jaką trzeba zalać.

Marek
crf250x

Kontrola poziomu oleju w Hondzie 400ccm - dylemat.