Kontrola poziomu oleju w Hondzie 400ccm - dylemat.

Data: 2009-05-06 16:10:16
Autor: Marek
Kontrola poziomu oleju w Hondzie 400ccm - dylemat.
michals pisze:
Witam!
Posiadam Honde CM 400T jednak podbny silnik jest też w CB 400. Silnik ten nie posiada oczka kontroli poziomu oleju, tylko bagnet ze skalą na dole. Bagnet jest wkręcany. I tu pojawia sie dylemat: czy odczyt poziomu oleju przeprowadzać wkręcając bagnet do końca, czy też wykręcony bagnet wkładać tylko tyle ile wejdzie i wtedy sprawdzić. Róznica jest dosć znaczna, a wole mieć pewnosć czy oleju jest odpowiednia ilość.
Podobne rozwiązanie ma też CBR 125 i inne z pewnością również.
Z góry dzięki.

Cześć,
miałem CB 400N - poziom oleju sprawdza się BEZ wkręcania bagnetu, sprawdzałem w serwisówce.

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-05-06 19:56:03
Autor: michal
michals pisze:
> [...]
> Cześć,
miałem CB 400N - poziom oleju sprawdza się BEZ wkręcania bagnetu, sprawdzałem w serwisówce.

Dzięki wszystkim za pomoc, teraz będę spokojny, co do nicka to powstał na potrzebę chwili, ale dzięki za uwagę, niezwykle rzadko tutaj cos piszę za to czytam codziennie.
Pozdrawiam
Michał

--

Kontrola poziomu oleju w Hondzie 400ccm - dylemat.