Kontrola samochodu firmowego

Data: 2009-02-25 20:09:16
Autor: Robert Tomasik
Kontrola samochodu firmowego
Użytkownik "Marta" <marta_5000.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go3rhc$5sd$1inews.gazeta.pl...
Witam. Dziś natknęłam się na jakąś akcję przy wyjeździe z miasta, policja
przeszukała mi samochód. Nie chcieli powiedzieć z jakiej okazji,
"standardowe  działania operacyjne". Trwało to trochę ponad godzinę bo
przedemną stały  jeszcze 2 inne auta, jedno identyczne jak moje, drugie
bardzo podobne.  Kwestia jest taka że auto, którym się poruszałam należy
do firmy, w której  pracuję i ja nie jestem jego właścicielem - czy w
takiej sytuacji można  odmówić kontroli do czasu przyjazdu właściciela /
szefa? Czyli zamykamy auto  i kontrola następuje dopiero w jego obecności.

Można, tym nie mniej w przeważajacej większości wypadków to niczego nie zmieni :-)

Data: 2009-02-28 11:56:58
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 25 Feb 2009, Robert Tomasik wrote:

[...]

  Znaczy ostatnia część zdania (od "i kontrola") niekoniecznie podpadnie
pod "można"? :]

pzdr, Gotfryd

Kontrola samochodu firmowego