Kontrola trze¼wo¶ci

Data: 2017-02-25 23:58:17
Autor: Kris
Kontrola trze¼wo¶ci
W dniu sobota, 25 lutego 2017 23:44:12 UTC+1 u¿ytkownik re napisa³:
Tym razem nie moja i .. no znowu nie przedstawili siê.

Wam siê naprawdê przedstawiaj± ?

Pechowy jeste¶ jaki¶.
Listu z s±du nawet nie potrafi³es odebraæ...
Nagranie wrzuciæ...
Nagranie z kontroli przesiewowej obieca³e¶. Wrzuci³e¶?
Sprawdziæ chcieli¶my czy buraki to kontroluj±cy czy kontrolowani.
A co do kontroli- nie pamiêtam przypadku ¿e siê nie przedstawili.

Data: 2017-02-26 11:30:01
Autor: re
Kontrola trze¼wo¶ci

U¿ytkownik "Kris"

Tym razem nie moja i .. no znowu nie przedstawili siê.

Wam siê naprawdê przedstawiaj± ?

Pechowy jeste¶ jaki¶.
Listu z s±du nawet nie potrafi³es odebraæ...
-- -
Jakiego znowu listu.

Nagranie wrzuciæ...
Nagranie z kontroli przesiewowej obieca³e¶. Wrzuci³e¶?
Sprawdziæ chcieli¶my czy buraki to kontroluj±cy czy kontrolowani.
-- -
To pisa³em by¶my sobie najpierw podyskutowali, co ma wyj¶æ to wyjdzie.

A co do kontroli- nie pamiêtam przypadku ¿e siê nie przedstawili.
-- -
Mnie tu tylko kontrola interesuje a te bzdety powy¿ej ... no jak z BORu

Kontrola trze¼wo¶ci