Kontrola trze¼wo¶ci

Data: 2017-02-26 11:00:51
Autor: Budzik
Kontrola trze¼wo¶ci
U¿ytkownik re re@re.invalid ...

Tym razem nie moja i .. no znowu nie przedstawili siê.

Wam siê naprawdê przedstawiaj± ?
A tobie sie naprawde nie przedstawiaja?
Bo mia³es pokazac film i nie pokaza³es wiec mozna wnioskowac ze masz co¶ do ukrycia...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2017-02-26 20:05:50
Autor: re
Kontrola trze¼wo¶ci

U¿ytkownik "Budzik"

[...]