Kontrola trze¼wo¶ci

Data: 2017-02-26 12:03:02
Autor: J.F.
Kontrola trze¼wo¶ci
Dnia Sat, 25 Feb 2017 23:44:06 +0100, re napisa³(a):
Tym razem nie moja i .. no znowu nie przedstawili siê.
Wam siê naprawdê przedstawiaj± ?

Zdarza sie.
"aspirant xxxx" ... w zdenerwowaniu mozna nie zauwazyc.

J.

Data: 2017-02-26 20:13:16
Autor: re
Kontrola trze¼wo¶ci

U¿ytkownik "J.F."

Tym razem nie moja i .. no znowu nie przedstawili siê.
Wam siê naprawdê przedstawiaj± ?

Zdarza sie.
-- -
Czyli raz przedstawiaj± siê a innym nie ?

"aspirant xxxx" ... w zdenerwowaniu mozna nie zauwazyc.
-- -
A kto by³ zdenerwowany, kto siê przedstawi³ itd

Bo mnie z regu³y nie przedstawiaj± siê i akurat dosta³em relacjê kogo¶, wed³ug kogo nie przedstawili siê. Mo¿e komu¶ przedstawiaj± siê przy kontrolach trze¼wo¶ci, ale ja takiego przypadku raczej nie mia³em a tych kontroli w sumie du¿o ju¿ by³o.

Kontrola trze¼wo¶ci