Kontrola warchołów

Data: 2020-01-12 12:18:43
Autor: Konopny
Kontrola warchołów
użytkownik Yogi napisał:
https://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,25585928,sedziowie-z-lublina-jechali-na-marsz-tygiaca-tog-autokary-wnikliwie.html#a=190&c=8000

"Dwa autokary z sędziami oraz prawnikami z Lublina wybierającymi się do
Warszawy na Marsz Tysiąca Tóg drobiazgowo kontrolowała Inspekcja Transportu
Drogowego. Po 45-minutach oba pojazdy wyruszyły do stolicy."

Tak samo byli kontrolowani narodowcy za czasów peło kiedy chcieli urządzić jakie tuptanie w wawce:)

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,54420,12834608,Narodowcy_sie_skarza_na_kontrole_policji.html

Metody UB wiecznie żywe?

Może zwyczajnie polaryzujesz ludków na dwa wrogie obozy?

Data: 2020-01-12 22:11:27
Autor: A. Filip
Kontrola warchołów sędziów za PiS tak jak za PO
Konopny <obserwator1434@gmail.com> pisze:
użytkownik Yogi napisał:
[...]

Jak ci nie wstyd nie odróżniać złych szykan za potwornego
Kaczyńskiego/PiS od nadzwyczajnej troski o bezpieczeństwo
obywateli zmierzających na Marsz Niepodległości za dobrego
Tuska/PO?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-13 07:14:38
Autor: Runt
Kontrola warchołów
W dniu 2020-01-12 o 21:18, Konopny pisze:
użytkownik Yogi napisał:
[...]

Aaaaa, to na tym polega "dobra zmiana"? ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-13 07:55:57
Autor: A. Filip
Kontrola warchołów
użytkownik Yogi napisał:
[...]

Oczywiście!  _Legalne_ "szykany" są teraz stosowane do wszystkich,
nawet do obywateli sędziów i prawników.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!
| Człowiek dla człowieka jest zwierciadłem.  (Przysłowie ormiańskie)

Kontrola warchołów