Kontrola warchołów

Data: 2020-01-11 16:20:28
Autor: Yogi
Kontrola warchołów
https://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,25585928,sedziowie-z-lublina-jechali-na-marsz-tygiaca-tog-autokary-wnikliwie.html#a=190&c=8000

"Dwa autokary z sędziami oraz prawnikami z Lublina wybierającymi się do
Warszawy na Marsz Tysiąca Tóg drobiazgowo kontrolowała Inspekcja Transportu
Drogowego. Po 45-minutach oba pojazdy wyruszyły do stolicy."

Metody UB wiecznie żywe?

Data: 2020-01-11 16:37:42
Autor: z
Kontrola warchołów

Ferie są. Trzeba jeździć sprawnymi autokarami.
Gdyby pomyśleli to zamówili by sobie kontrolę sami.

A taka inteligencja z nich bije ;-)

Data: 2020-01-11 16:53:50
Autor: Yogi
Kontrola warchołów
Dnia Sat, 11 Jan 2020 16:37:42 +0100, z napisał(a):

Ferie są. Trzeba jeździć sprawnymi autokarami.
Gdyby pomyśleli to zamówili by sobie kontrolę sami.

A taka inteligencja z nich bije ;-)

O czym ty chłopino bełkoczesz?

Data: 2020-01-11 21:01:01
Autor: Wiesiaczek
Kontrola warchołów
W dniu 11.01.2020 o 16:53, Yogi pisze:
[...]

Na mój rozum to chodzi mu chyba o sprawny autobus?

--
Wiesiaczek (dziś z ?????????? ????? - Tatarstan- Rosja)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-01-12 13:17:06
Autor: z
Kontrola warchołów
Mój syn wczoraj z Lublina wyjeżdżał na wycieczkę do Warszawy.
Nowiutki autobus z salonu został skontrolowany (NIE nie było życzenia rodziców) i kierowca zapłacił MANDAT.

Zgadnij za co? Za brak tabliczek że wiezie dzieci.

Skoro rozpoczęły się ferie w Lubelskiem to policja kontroluje autobusy.

Masz coś naprzeciwko?

Data: 2020-01-12 14:43:16
Autor: Runt
Kontrola warchołów typu z
W dniu 2020-01-12 o 13:17, z pisze:
[...]

Niedouku!

https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/ferie-zimowe-2020-podzial-na-wojewodztwa-i-terminy-kiedy-sie-zaczynaja,994498.html

"od 13 do 26 stycznia w województwach: lubelskim, łódzkim, podkarpackim, pomorskim i śląskim;"

OD JUTRA !!!

I co oszołomie? ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-13 22:18:51
Autor: Pisiorowy Escobar
Kontrola warchołów
w <5e19ebc6$0$558$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

Ferie są. Trzeba jeździć sprawnymi autokarami.
Gdyby pomyśleli to zamówili by sobie kontrolę sami.

A taka inteligencja z nich bije ;-)

co ty znowu bzdurzysz ?
przecież były sprawne i pojechali dalej

nie zgubiłeś ostatnio mózgu ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-01-11 20:59:22
Autor: Wiesiaczek
Kontrola warchołów
W dniu 11.01.2020 o 16:20, Yogi pisze:
[...]

Pamiętam, jak kilka lat temu obszczekiwano Białoruś za szykanowanie dziennikarzy z Polski, których na granicy nie wpuszczono na ich terytorium.
Medialnie fajnie to wyglądało i wszyscy szczekali na Łukaszenkę, że tyran.
Tymczasem sprawa była prozaiczna.
Dowiedziałem się o tym, gdy sam przejeżdżałem granicę.
Po prostu celnicy nie mają prawa przepuścić samochodu, gdy nie prowadzi go właściciel. a dziennikarze wzięli samochód służbowy bez stosownego upoważnienia i stąd zakaz wstępu. No reżim po prostu!

Może więc to nie metody UB tylko wszechobecna, polska głupota?

Data: 2020-01-11 21:04:18
Autor: A. Filip
Kontrola politycznej]
Yogi <yogi@yellowstone.go> pisze:
[...]

Ależ sędziów kontrolowali tylko raz. Zwykłych obywateli jadących do
Oświęcimia drogówka polityczna kontrolowała dwa razy AFAIR.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-12 07:33:31
Autor: Runt
W dniu 2020-01-11 o 21:04, A. Filip pisze:
[...]

Masz jakiś link do tych swoich rewelacji?

Data: 2020-01-12 08:04:05
Autor: A. Filip
Kontrola politycznej]
Runt <runtime@anakumena.po> pisze:
[...]

Przyznaje się bez bicia do mijania się z prawdą. "Zwykłych obywateli"
drogówka polityczna potrafiła sprawdzać *SZEŚĆ* razy.  Sędziów
sprawdzali tylko raz, taka to uprzywilejowana kasta.

https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24404379,piotr-rybak-i-narodowcy-przemaszerowali-pod-brame-auschwitz.html
Piotr Rybak i narodowcy przemaszerowali pod bramę Auschwitz. "Czas walczyć z żydostwem"
[...] Grupka narodowców zjawiła się na oświęcimskim dworcu kolejowym po
godzinie 9. Wcześniej - jak zaznaczali organizatorzy zgromadzenia - w
drodze do Oświęcimia zostali zatrzymani i sześć razy kontrolowani
przez policjantów z drogówki, m.in. we Wrocławiu, Opolu i Rudzie
Śląskiej. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-12 08:27:48
Autor: Runt
Kontrola warchołów
W dniu 2020-01-12 o 08:04, A. Filip pisze:
[...]

Sędziów nazywasz "kastą", a neonazistów "zwykłymi obywatelami"?

Życzę ci by mordę obił ci kiedyś "zwykły obywatel", a sprawę prowadził ktoś z "kasty".

Data: 2020-01-12 08:44:31
Autor: A. Filip
Kontrola warchołów [Tym razem nie było SZEŚCIU$˘{k˘Z.ľ˙vş pwÂHš
[...]

W którym miejscu prawo pozawala dokładnie++ kontrolować na drodze
"wyzywanych od neonazistów" ale sędziów już nie?
Takie prawo w praktyce bardzo poprawne/stronnicze politycznie?

Jak wtedy to było w porządku to niech teraz GW+ dupę sobie podciera bo
jest "tak w porządku" jak było wtedy.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-12 12:18:43
Autor: Konopny
Kontrola warchołów
użytkownik Yogi napisał:
[...]

Tak samo byli kontrolowani narodowcy za czasów peło kiedy chcieli urządzić jakie tuptanie w wawce:)

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,54420,12834608,Narodowcy_sie_skarza_na_kontrole_policji.html

Metody UB wiecznie żywe?

Może zwyczajnie polaryzujesz ludków na dwa wrogie obozy?

Data: 2020-01-12 22:11:27
Autor: A. Filip
Kontrola warchołów sędziów za PiS tak jak za PO
Konopny <obserwator1434@gmail.com> pisze:
użytkownik Yogi napisał:
[...]

Jak ci nie wstyd nie odróżniać złych szykan za potwornego
Kaczyńskiego/PiS od nadzwyczajnej troski o bezpieczeństwo
obywateli zmierzających na Marsz Niepodległości za dobrego
Tuska/PO?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-13 07:14:38
Autor: Runt
Kontrola warchołów
W dniu 2020-01-12 o 21:18, Konopny pisze:
użytkownik Yogi napisał:
[...]

Aaaaa, to na tym polega "dobra zmiana"? ;-)))

Data: 2020-01-13 07:55:57
Autor: A. Filip
Kontrola warchołów
użytkownik Yogi napisał:
[...]

Oczywiście!  _Legalne_ "szykany" są teraz stosowane do wszystkich,
nawet do obywateli sędziów i prawników.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!
| Człowiek dla człowieka jest zwierciadłem.  (Przysłowie ormiańskie)

Kontrola warchołów