Kontrola z UP

Data: 2009-12-16 07:10:20
Autor: Rafał K.
Kontrola z UP
Przedsiębiorcy, którzy otrzymali dotację na rozpoczęcie działalności
gospodarczej mogą spodziewać się kontroli z Urzędu Pracy. Chciałbym
zapytać jak taka kontrola wygląda:
1. Co jest sprawdzane podczas kontroli?
2. Ile trwa kontrola?
3. Po ilu miesiącach od rozpoczęcia Działalności Gospodarczej
mieliście kontrolę?

Pozdrawiam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://megalotto.pl - Lotto
http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat
http://www.robimybiznes.pl - Zarabianie w Internecie

Data: 2009-12-16 16:30:09
Autor: Daniel Stalica
Kontrola z UP
W dniu 2009-12-16 16:10, Rafał K. pisze:
Przedsiębiorcy, którzy otrzymali dotację na rozpoczęcie działalności
gospodarczej mogą spodziewać się kontroli z Urzędu Pracy. Chciałbym
zapytać jak taka kontrola wygląda:
1. Co jest sprawdzane podczas kontroli?

Czy firma istnieje i działa i wszystko się zgadza (zakupy za pieniądze z dotacji)

2. Ile trwa kontrola?

zazwyczaj chwilkę

3. Po ilu miesiącach od rozpoczęcia Działalności Gospodarczej
mieliście kontrolę?

Najczęściej słyszałem o kontrolach w pierwszym miesiącu działalności

--
Systemy kominowe http://twojkomin.pl

Data: 2009-12-16 13:02:00
Autor: Rafał K.
Kontrola z UP
On 16 Gru, 16:30, Daniel Stalica <dan...@stalica.info> wrote:
> [...]

> 1. Co jest sprawdzane podczas kontroli?

Czy firma istnieje i działa i wszystko się zgadza (zakupy za pieniądze z

A tak konkretniej? Sprawdzają czy wszystko co kupiłem z dotacji jest w
siedzibie firmy? W jaki sposób się to odbywa? Czy po prostu pokazuje
im co jest co i do czego służy? Poza tym, czy taka kontrola sprawdza
ewidencje (KPiR, Ewidencje Zakupów VAT itd.)?

> 3. Po ilu miesiącach od rozpoczęcia Działalności Gospodarczej
> mieliście kontrolę?

Najczęściej słyszałem o kontrolach w pierwszym miesiącu działalności

To ja już czekam 3 miesiąc i jeszcze nie przyszli :)

Pozdrawiam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-12-16 23:18:59
Autor: Daniel Stalica
Kontrola z UP
W dniu 2009-12-16 22:02, Rafał K. pisze:

[...]

Lubią pooglądać zakupione rzeczy, sprawdzają też czy są wywieszone informacje o zakupie ze środków UE. Z tego co się orientuję to nie sprawdzają ksiąg.

To ja już czekam 3 miesiąc i jeszcze nie przyszli :)

Widocznie co UP to inaczej...

--
Systemy kominowe http://twojkomin.pl

Data: 2009-12-16 22:49:29
Autor: The Only One
Kontrola z UP
On 2009-12-16, Daniel Stalica <daniel@stalica.info> wrote:

Lubią pooglądać zakupione rzeczy, sprawdzają też czy są wywieszone informacje o zakupie ze środków UE. Z tego co się orientuję to nie

Propaganda przede wszystkim.
Euroscierwa pieprzone...

Data: 2009-12-17 04:00:33
Autor: Rafał K.
Kontrola z UP
On 16 Gru, 23:18, Daniel Stalica <dan...@stalica.info> wrote:
Lubi poogl da zakupione rzeczy, sprawdzaj te czy s wywieszone
informacje o zakupie ze rodk w UE. Z tego co si orientuj to nie
sprawdzaj ksi g.

Jedyną rzeczą z której pokazaniem mogę mięć kłopot, będzie biblioteka
programistyczna, zakupiona przez Internet. Więc nie dość, że nie ma
pudełka, to jeszcze nie jest to program komputerowy który można
uruchomić i pokazać na ekranie jak wygląda. Nie wiem, jak ja to pokaże
tej kontroli :) Jedyne co mi przychodzi do głowy, to pokazanie
dokumentacji do tej biblioteki i wytłumaczenie mniej więcej na czym to
polega :)

PS O co chodzi z tymi informacjami o zakupie ze środków z UE?

Pozdrawiam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-12-17 13:35:03
Autor: Daniel Stalica
Kontrola z UP
W dniu 2009-12-17 13:00, Rafał K. pisze:
On 16 Gru, 23:18, Daniel Stalica<dan...@stalica.info>  wrote:

PS O co chodzi z tymi informacjami o zakupie ze środków z UE?

Kazali wieszać w miejscu prowadzenia DG, loga Twoich "sponsorów", czyżby już tego nie wymagali?

--
Systemy kominowe http://twojkomin.pl

Data: 2009-12-17 04:42:22
Autor: Rafał K.
Kontrola z UP
On 17 Gru, 13:35, Daniel Stalica <dan...@stalica.info> wrote:
> [...]

> PS O co chodzi z tymi informacjami o zakupie ze środków z UE?

Kazali wieszać w miejscu prowadzenia DG, loga Twoich "sponsorów", czyżby

W żadnym punkcie umowy z UP nie ma o tym mowy :) Te pieniądze są z
Urzędu Pracy, to była dotacja na rozpoczęcie działalności
gospodarczej, nie były to środki z żadnego programu operacyjnego, więc
czemu miałbym reklamować Unię Europejską?

Pozdrawiam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-12-17 14:30:38
Autor: Daniel Stalica
Kontrola z UP
W dniu 2009-12-17 13:42, Rafał K. pisze:
[...]

No to widziałem inne umowy z UP, cały czas rozmiawiamy o środkach na rozpoczęcie DG z UP.

--
Systemy kominowe http://twojkomin.pl

Data: 2010-05-18 07:56:35
Autor: skatevip