Kontrole polis OC

Data: 2010-06-17 16:15:41
Autor: =Marcos=
Kontrole polis OC
Za brak komunikacyjnego OC Fundusz nakłada kary. W 2010 roku dla właścicieli aut osobowych wynoszą one 2 050 zł, a dla samochodów ciężarowych lub autobusów - 3 270 zł. Sankcja za brak OC dla pozostałych pojazdów to 410 zł.

Powinna być większa różnica w karze dla osobówki i ciężarówki/autobusu. Samochód ciężarowy ma wszak wyraźnie większe możliwości wyrządzenia szkód typu zburzenie domu lub staranowanie dużej ilości samochodów na raz.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2010-06-17 07:28:51
Autor: PiotrMDC
Kontrole polis OC
głupie przepisy to i ludzie nie płacą!!! wyjeżdżając na pół roku, rok
czy dluzej do pracy za granicą zostawiając samochód w garażu dlaczego
trzeba płacić??? kumpel mial stluczke i samochod sam sobie robi w
garazu juz 3 miesiac!!. 1/4 czasu oc, ok 120zł by zyskal gdyby byla
mozliwosc czasowego wyrejestrowania.  albo znajmomy ojca, lezy w
szpitalu pol roku i nie jezdzi, a oc musi miec.. powiedzmy raz na
3lata na czas od 3miesiecy do 1roku powinna byc mozliwosc czasowego
wyrejestrowania pojazdu, jak to jest w innych panstwach.

Data: 2010-06-17 16:44:04
Autor: J.F.
Kontrole polis OC
Użytkownik "PiotrMDC" <piotrmdc@gmail.com> napisał
[...]

Powiedzmy sobie szczerze - oplaty w urzedzie za wyrejestrowanie i zarejestrowanie bylyby wyzsze niz 120zl :-)

Ale mozliwosc IMO jak najbardziej powinna byc.
I to nawet najprosciej jak mozna - nic nie trzeba zglaszac, zlapia na drodze bez OC to kara moze byc nawet wyzsza niz obecnie.

J.

Data: 2010-06-17 17:21:18
Autor: Icek
Kontrole polis OC
Powiedzmy sobie szczerze - oplaty w urzedzie za wyrejestrowanie i
zarejestrowanie bylyby wyzsze niz 120zl :-)

Ale mozliwosc IMO jak najbardziej powinna byc.

ale to nie powinno byc zglaszane. Masz fanaberie miec auto bez OC to Twoj
biznes. Ale jak Cie zlapia ze to auto jedzie bez OC to inna sprawa.

Wiesz, ze jedziesz zagranice, wypowiadasz OC, masz auto w garazu, sam jestes
zagranica i masz wszystko w dupie. A u nas zawsze jakies komplikowanie
spraw.

Icek

Data: 2010-06-17 19:23:55
Autor: ...:::Tomek:::...
Kontrole polis OC
W dniu 2010-06-17 17:21, Icek pisze:
Masz fanaberie miec auto bez OC to Twoj
biznes. Ale jak Cie zlapia ze to auto jedzie bez OC to inna sprawa.

A jak w czasie tej fanaberii spowodujesz wypadek, to kto zapłaci za zniszczenia?

Tomek

Data: 2010-06-17 19:46:09
Autor: JaromirD
Kontrole polis OC
....:::Tomek:::... wrote:

[...]

A kto płaci za tych, którzy fanaberii nie mieli ale i tak jeździli bez ubezpieczenia?

Data: 2010-06-17 20:15:43
Autor: J.F.
Kontrole polis OC
Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@NOSPAM.space.pl> napisał
[...]

UFG. My wszyscy .. niekoniecznie, regresy plus zlapani na drodze i moze wystarczy.
Na razie cos nie slychac o koniecznosci doplat do UFG, mimo ze jak slychac - pelno jezdzi bez OC.

J.

Data: 2010-06-18 12:13:35
Autor: Icek
Kontrole polis OC
> Masz fanaberie miec auto bez OC to Twoj
> biznes. Ale jak Cie zlapia ze to auto jedzie bez OC to inna sprawa.

A jak w czasie tej fanaberii spowodujesz wypadek, to kto zapłaci za
zniszczenia?

ale ja pisze o konkretnym przypadku tj masz auto w garazu i w zadnym wypadku
nie wolno Ci nim poruszac sie po drodze

Icek

Data: 2010-06-17 16:38:07
Autor: J.F.
Kontrole polis OC
Użytkownik "=Marcos=" <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
[...]

Kara o ile pamietam jest rowna trzykrotnej sredniej skladce polisy.

Moze wcale nie sa te ciezarowe takie niebezpieczne, skoro niskie skladki placa :-)

Poza tym w razie czego UFG sciagnie regresem, jak kto ma duza ciezarowke to chyba sie czegos dorobil ?

J.

Kontrole polis OC