Kontroler SATA-II PCI-X na Sil3124

Data: 2010-02-18 10:45:20
Autor: Roman Kolasiewicz
Kontroler SATA-II PCI-X na Sil3124
Witam,

Poszukuje jakiejkolwiek firmy w naszym pięknym kraju, która sprzeda mi na Fakturkę kontroler SATA-II PCI-X na chipsecie Sil3124.

Szukam, szukam i nie mogę znaleźć żadnego sklepu, który by handlował takimi urządzeniami w Polsce. Wszyscy młócą albo totalny tani syf na chipsetach VIA albo mega-wypasione kontrolery:
- Adaptec (zwyżka cenowa za "markę" i kiepskie sterowniki)
- Intel (zwyżka cenowa za "markę")
- 3Ware (j/w)
- Promise (mam naprawdę kiepskie doświadczenie z tą firmą)

Od razu zaznaczam - nie potrzebuję żadnego sprzętowego RAID tylko najprostszy kontroler SATA-II działający bezproblemowo i wydajnie pod Linuksem dlatego szukam czegoś na Sil3124

Data: 2010-02-18 10:58:27
Autor: Mariusz Kruk
Kontroler SATA-II PCI-X na Sil3124
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Roman Kolasiewicz"
Poszukuje jakiejkolwiek firmy w naszym pięknym kraju, która sprzeda mi na Fakturkę kontroler SATA-II PCI-X na chipsecie Sil3124.

Pewien jesteś, że chcesz na PCI-X i w miarę tanio?

--

Data: 2010-02-18 11:25:31
Autor: Roman Kolasiewicz
Mariusz Kruk wrote:

[...]

Tak, w miarę tanio jak na PCI-X :)
W kilku sklepach zagranicznych znalazłem karty na Sil3124 PCI-X w cenie poniżej 40$/sztuka

Kontroler SATA-II PCI-X na Sil3124