Kontrolerzy z Siewiernyj kłamali

Data: 2010-11-19 10:25:42
Autor: małgorzata
Kontrolerzy z Siewiernyj kłamali
Data: 2010-11-19 14:40:15
Autor: J.F.
Kontrolerzy z Siewiernyj kłamali
Użytkownik "małgorzata" <małgorzata_surkowicka@nospamwp.pl>
celowe złe naprowadzanie powoli siem potwierdza:
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,8685093,_Rz___Kontrolerzy_z_Siewiernyj_zmienili_kluczowe_zeznania.html

Co ci sie potwierdza ? Jakie  zle naprowadzanie ?

Na razie boj niektorych jest o to ze "oni powinni zabronic a nie zabronili"

A nawet i pierwsza sprawa - pilot prosi o meteo, mowia mu 400m mimo ze jest 800, dolatuje - jest juz 400m, to zle czy dobrze powiedzieli ?
Szczegolnie ze widocznosci dokladnie zmierzyc sie chyba nie da - pozostaje spory margines bledu.

J.

Data: 2010-11-19 15:21:30
Autor: Delfino Delphis
J.F. wrote:

Szczegolnie ze widocznosci dokladnie zmierzyc sie chyba nie da -
pozostaje spory margines bledu.

Widoczność, a widzialność to dwie różne rzeczy, warto rozróżniać :)

Co do meritum, to według mnie zrzucanie jakiejkolwiek odpowiedzialności na wieże jest śmieszne. Wiem z rozmów z kontrolerami jak to wygląda u nas - decyzję zawsze podejmuje pilot i nie ma możliwości zakazania, czy zamknięcia lotniska. Kontroler jeśli uzna, że pilot złamał przepisy, to może co najwyżej napisać odpowiedni raport i tyle. Pilot ląduje na własne ryzyko. Oczywiście procedury wojskowe są inne i być może w Polsce to kontroler wojskowy wydaje rozkazy pilotom, ale nadal nie mieści mi się w głowie w jaki sposób rosyjski kontroler miałby rozkazywać pilotowi polskiego samolotu wojskowego. To jakiś absurd.

Data: 2010-11-19 22:20:33
Autor: Conrado
Kontrolerzy z Siewiernyj kłamali
Nie ma co karmić tego trola - to kolina... i to przez małe k..

Conrado

Data: 2010-11-20 06:01:18
Autor: małgorzata
Kontrolerzy z Siewiernyj kłamali
Nie ma co karmić tego trola - to kolina... i to przez małe k..

uważasz że Kolina siedziała na wierzy?

jk

Data: 2010-11-20 15:20:45
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "małgorzata" <małgorzata_surkowicka@nospamwp.pl> napisał w wiadomości news:ic7knc$o1o$1news.onet.pl...
Nie ma co karmić tego trola - to kolina... i to przez małe k..

uważasz że Kolina siedziała na wierzy?

To by wiele wyjaśniało, ale najprawdopodobniej nie.

Data: 2010-11-21 20:44:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kontrolerzy z Siewiernyj kłamali

"Robert Tomasik" ic8lju$s4j$2@inews.gazeta.pl

uważasz że Kolina siedziała na wierzy?

To by wiele wyjaśniało, ale najprawdopodobniej nie.

Wiele, ale ja (na przykład ja) nie wierzę w to,
że Kolina jest biskupem siedzącym na wierzy. :)
On[a] co najwyżej wisi na wieży, a dokładniej -- na dzwonnicy. :)

Data: 2010-11-19 22:31:29
Autor: Jan Werbinski
Kontrolerzy z Siewiernyj kłamali
Podobno Chruszczow też zmienił zeznania, co w oczywisty sposób uniewinnia i usprawiedliwia Pol Pota.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-20 17:11:20
Autor: Jerzy
Kontrolerzy z Siewiernyj kłamali

 Ta... Ujta, ujta , pocałujcie w du....   wujta . Nie masz co robic ? leć do Obamy