Kontrolka ABS pytanie. Opcje

Data: 2010-07-04 22:57:30
Autor: nom
Kontrolka ABS pytanie. Opcje

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:9fb249e1-b470-472f-9418-2a20c838c89cc10g2000yqi.googlegroups.com...
Podczas komputerowego diagnozowania wyskoczył błąd kontrolki ABS.
Pytanie - w jaki sposób komputer dostaje informacje o ewentualnej
awarii systemu ABS. (podejrzewam że będzie to coś związane z stanem
zwarcia/rozwarcia na parze przewodów kontrolnych).

Najprościej to sprawdzić czujniki przy każdym kole, wypiąć z kostki, pokręcić kołem. Powinno być napięcie, a dokładnie fala prostokatna, ale to zobaczysz na oscyloskopie, na mierniku bedzie uśrednione.
Myślę, że to któryś z przewodów ma przerwę, one są specjalne na zginanie, ale mimo to czasami ulegają przerwom.

Kontrolka ABS pytanie. Opcje