Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Kontrolka gasnie. Ladowania brak

Kontrolka gasnie. Ladowania brak

Data: 2010-04-01 17:51:44
Autor: Krzysztof
Kontrolka gasnie. Ladowania brak
Witam Szanownych Grupowiczow.
Czy ktos z Was ma pomysl, co moze byc przyczyna braku ladowania w Mazdzie 323 z 96r. Kontrolka gasnie zaraz po odpaleniu, pasek klinowy odpowiednio naciagniety. Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i zgaszonym silniku, ok 13V.
Nigdy nie odpinalem akumulatora przy pracujacym silniku, nie zrobilem zwarcia w instalacji itp.
Przy okazji jaki jest sredni pobor pradu z akumulatora aby utrzymac silnik przy pracy
Dzieki za wszystkie odpowiedzi
Krzysztof

Data: 2010-04-01 19:24:12
Autor: J.F.
Kontrolka gasnie. Ladowania brak
Użytkownik "Krzysztof" <kichu24@tlen.pl> napisał
Czy ktos z Was ma pomysl, co moze byc przyczyna braku ladowania w Mazdzie 323 z 96r. Kontrolka gasnie zaraz po odpaleniu, pasek klinowy odpowiednio naciagniety. Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i zgaszonym silniku, ok 13V.

Spalone diody ?

Przy okazji jaki jest sredni pobor pradu z akumulatora aby utrzymac silnik przy pracy

IMO rzedu 5-10A.
+10A na obowiazkowe swiatla,
+ na elektryczne wspomaganie kierownicy o ile masz,
+ABS o ile uzywany,
+sprzeglo klimy,
+wiatraki ..

J.

Data: 2010-04-01 21:39:49
Autor: bartez
Kontrolka gasnie. Ladowania brak

Użytkownik "Krzysztof" <kichu24@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hp2iv1$ujr$1news.onet.pl...
Witam Szanownych Grupowiczow.
Czy ktos z Was ma pomysl, co moze byc przyczyna braku ladowania w Mazdzie 323 z 96r. Kontrolka gasnie zaraz po odpaleniu, pasek klinowy odpowiednio naciagniety. Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i zgaszonym silniku, ok 13V.
Nigdy nie odpinalem akumulatora przy pracujacym silniku, nie zrobilem zwarcia w instalacji itp.
Przy okazji jaki jest sredni pobor pradu z akumulatora aby utrzymac silnik przy pracy

Jeśli 13V z kawałkiem to ładowanie jest. A jeśli na akumulatorze zaraz po zgaszeniu silnika jest ok 13V a po paru godzinach np 10-11 to akumulator trup :(.

Pozdrawiam

Data: 2010-04-02 13:56:16
Autor: J.F.
Kontrolka gasnie. Ladowania brak
On Thu, 1 Apr 2010 21:39:49 +0200,  bartez wrote:
Użytkownik "Krzysztof" <kichu24@tlen.pl> napisał w wiadomości
Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i zgaszonym silniku, ok 13V.

Jeśli 13V z kawałkiem to ładowanie jest.

Swiezo ladowany akumulator powinien miec 13.2V. Ale jesli nie ma roznicy z pracujacym silniekiem, to najwyrazniej
ladowania nie ma.

J.

Data: 2010-04-02 16:25:30
Autor: Krzysztof
Kontrolka gasnie. Ladowania brak

Swiezo ladowany akumulator powinien miec 13.2V.
Ale jesli nie ma roznicy z pracujacym silniekiem, to najwyrazniej
ladowania nie ma.

Tak wlasnie jest. 13.2 V. Kontrolka ladowania gasnie po odpaleniu silnika. Pomyslów co moze byc uszkodzone brak
K

Data: 2010-04-04 01:37:21
Autor: J.F.
Kontrolka gasnie. Ladowania brak
On Fri, 2 Apr 2010 16:25:30 +0100,  Krzysztof wrote:
Swiezo ladowany akumulator powinien miec 13.2V.
Ale jesli nie ma roznicy z pracujacym silniekiem, to najwyrazniej
ladowania nie ma.

Tak wlasnie jest. 13.2 V. Kontrolka ladowania gasnie po odpaleniu silnika. Pomyslów co moze byc uszkodzone brak

Tak czy inaczej trzeba wyciagnac i naprawiac, najlepiej majac pod reka
stanowisko testowe.

Jesli utrzymuje 13.2V, to ladowanie jest, ale jakies szczatkowe. Co sie dzieje po wlaczeniu swiatel ? Bo na moj gust to albo prostownik polecial, albo regulator sie
przeregulowal.


J.

Data: 2010-04-04 12:28:03
Autor: bartez
Kontrolka gasnie. Ladowania brak

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:sombr59rl6bdhut1f5fd9be28euhnh68ev4ax.com...
On Thu, 1 Apr 2010 21:39:49 +0200,  bartez wrote:
Użytkownik "Krzysztof" <kichu24@tlen.pl> napisał w wiadomości
Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i
zgaszonym silniku, ok 13V.

Jeśli 13V z kawałkiem to ładowanie jest.

Swiezo ladowany akumulator powinien miec 13.2V.
Ale jesli nie ma roznicy z pracujacym silniekiem, to najwyrazniej
ladowania nie ma.

Jak po zgaszeniu silnika aku ma 13V to najwyraźniej ładowanie jest ;)

Pozdrawiam.

Data: 2010-04-04 16:08:23
Autor: Krzysztof
Kontrolka gasnie. Ladowania brak

"bartez" <mcbartus@gazeta.pl> wrote in message news:hp9q9l$76m$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:sombr59rl6bdhut1f5fd9be28euhnh68ev4ax.com...
On Thu, 1 Apr 2010 21:39:49 +0200,  bartez wrote:
Użytkownik "Krzysztof" <kichu24@tlen.pl> napisał w wiadomości
Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i
zgaszonym silniku, ok 13V.

Jeśli 13V z kawałkiem to ładowanie jest.

Swiezo ladowany akumulator powinien miec 13.2V.
Ale jesli nie ma roznicy z pracujacym silniekiem, to najwyrazniej
ladowania nie ma.

Jak po zgaszeniu silnika aku ma 13V to najwyraźniej ładowanie jest ;)

Swiezo ladowany akumulator ma 13.2V. Przy pracujacym silniku napiecie jest takie samo i powolutenku spada. Nie jezdze na swiatlach (nie mieszkam w Polsce), nie slucham radia, i wylaczam wszystkie zbedne odbiorniki elektryczne.
 Ostatnio musialem jednak wlaczyc swiatla, przejchalem moze ze 20 km i juz mi sie nie udalo ponownie auta odpalic.Wlaczenie swiatel przy pracujacym silniku powoduje drastyczny spadek napiecia akumulatora 12.8 V i leci w dol.Kontrolka ladowania gasnie natychmiast po uruchomieniu silnika.
K

Kontrolka gasnie. Ladowania brak

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona