Data: 2010-04-01 17:51:44 | |
Autor: Krzysztof | |
Kontrolka gasnie. Ladowania brak | |
Witam Szanownych Grupowiczow.
Czy ktos z Was ma pomysl, co moze byc przyczyna braku ladowania w Mazdzie 323 z 96r. Kontrolka gasnie zaraz po odpaleniu, pasek klinowy odpowiednio naciagniety. Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i zgaszonym silniku, ok 13V. Nigdy nie odpinalem akumulatora przy pracujacym silniku, nie zrobilem zwarcia w instalacji itp. Przy okazji jaki jest sredni pobor pradu z akumulatora aby utrzymac silnik przy pracy Dzieki za wszystkie odpowiedzi Krzysztof |
|
Data: 2010-04-01 19:24:12 | |
Autor: J.F. | |
Kontrolka gasnie. Ladowania brak | |
Użytkownik "Krzysztof" <kichu24@tlen.pl> napisał
Czy ktos z Was ma pomysl, co moze byc przyczyna braku ladowania w Mazdzie 323 z 96r. Kontrolka gasnie zaraz po odpaleniu, pasek klinowy odpowiednio naciagniety. Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i zgaszonym silniku, ok 13V. Spalone diody ? Przy okazji jaki jest sredni pobor pradu z akumulatora aby utrzymac silnik przy pracy IMO rzedu 5-10A. +10A na obowiazkowe swiatla, + na elektryczne wspomaganie kierownicy o ile masz, +ABS o ile uzywany, +sprzeglo klimy, +wiatraki .. J. |
|
Data: 2010-04-01 21:39:49 | |
Autor: bartez | |
Kontrolka gasnie. Ladowania brak | |
Użytkownik "Krzysztof" <kichu24@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hp2iv1$ujr$1news.onet.pl... Witam Szanownych Grupowiczow. Jeśli 13V z kawałkiem to ładowanie jest. A jeśli na akumulatorze zaraz po zgaszeniu silnika jest ok 13V a po paru godzinach np 10-11 to akumulator trup :(. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-04-02 13:56:16 | |
Autor: J.F. | |
Kontrolka gasnie. Ladowania brak | |
On Thu, 1 Apr 2010 21:39:49 +0200, bartez wrote:
Użytkownik "Krzysztof" <kichu24@tlen.pl> napisał w wiadomości Jeśli 13V z kawałkiem to ładowanie jest. Swiezo ladowany akumulator powinien miec 13.2V. Ale jesli nie ma roznicy z pracujacym silniekiem, to najwyrazniej ladowania nie ma. J. |
|
Data: 2010-04-02 16:25:30 | |
Autor: Krzysztof | |
Kontrolka gasnie. Ladowania brak | |
Swiezo ladowany akumulator powinien miec 13.2V. Tak wlasnie jest. 13.2 V. Kontrolka ladowania gasnie po odpaleniu silnika. Pomyslów co moze byc uszkodzone brak K |
|
Data: 2010-04-04 01:37:21 | |
Autor: J.F. | |
Kontrolka gasnie. Ladowania brak | |
On Fri, 2 Apr 2010 16:25:30 +0100, Krzysztof wrote:
Swiezo ladowany akumulator powinien miec 13.2V. Tak czy inaczej trzeba wyciagnac i naprawiac, najlepiej majac pod reka stanowisko testowe. Jesli utrzymuje 13.2V, to ladowanie jest, ale jakies szczatkowe. Co sie dzieje po wlaczeniu swiatel ? Bo na moj gust to albo prostownik polecial, albo regulator sie przeregulowal. J. |
|
Data: 2010-04-04 12:28:03 | |
Autor: bartez | |
Kontrolka gasnie. Ladowania brak | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:sombr59rl6bdhut1f5fd9be28euhnh68ev4ax.com... On Thu, 1 Apr 2010 21:39:49 +0200, bartez wrote: Jak po zgaszeniu silnika aku ma 13V to najwyraźniej ładowanie jest ;) Pozdrawiam. |
|
Data: 2010-04-04 16:08:23 | |
Autor: Krzysztof | |
Kontrolka gasnie. Ladowania brak | |
"bartez" <mcbartus@gazeta.pl> wrote in message news:hp9q9l$76m$1nemesis.news.neostrada.pl...
Swiezo ladowany akumulator ma 13.2V. Przy pracujacym silniku napiecie jest takie samo i powolutenku spada. Nie jezdze na swiatlach (nie mieszkam w Polsce), nie slucham radia, i wylaczam wszystkie zbedne odbiorniki elektryczne. Ostatnio musialem jednak wlaczyc swiatla, przejchalem moze ze 20 km i juz mi sie nie udalo ponownie auta odpalic.Wlaczenie swiatel przy pracujacym silniku powoduje drastyczny spadek napiecia akumulatora 12.8 V i leci w dol.Kontrolka ladowania gasnie natychmiast po uruchomieniu silnika. K |
|