Data: 2011-03-24 11:34:24 | |
Autor: WOJO | |
Kontrolka oleju. | |
Co z tym zrobić oprócz zmniejszenia prędkości w zakrętach ? ;)Dolać do górnego znacznika... WOJO |
|
Data: 2011-03-24 11:46:46 | |
Autor: MMS | |
Kontrolka oleju. | |
W dniu 24.03.2011 11:34, WOJO pisze:
Co z tym zrobić oprócz zmniejszenia prędkości w zakrętach ? ;)Dolać do górnego znacznika... Ale wlane było 4.4 lutra, czyli tyle ile podaje książka. Jak jest wlany do MAX, to z kolei jest komunikat - Maximum oil i według książki, to kierunek ASO i odciąganie nadwyżki ;) Swoją drogą, to ciekawe jak to robią ? Przez bagnet ? |
|
Data: 2011-03-24 12:49:07 | |
Autor: szufla | |
Kontrolka oleju. | |
Swoj± drog±, to ciekawe jak to robi± ? Przez bagnet ? Oczywiscie. sz. |
|
Data: 2011-03-24 23:22:24 | |
Autor: MarcinJM | |
Kontrolka oleju. | |
W dniu 2011-03-24 11:46, MMS pisze:
W dniu 24.03.2011 11:34, WOJO pisze: Zatankuj jeszcze z pol litra i pojezdzij. Powaznie mowie, nic sie nie stanie. Prawdopodobnie smok wylazi poza lustro oleju. Zsada opisywal kiedys, nie pamietam w ktorej ksiazce, ze na nurburgringu, na dlugim luku jechal go na "kwadratowo", zeby nie pozbawic silnik smarowania. On dojechal, sporo konkurencji wykonczylo silniki. -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510, marcinjm()op.pl |
|
Data: 2011-03-25 07:36:45 | |
Autor: MMS | |
Kontrolka oleju. | |
W dniu 2011-03-25 00:22, MarcinJM pisze:
Zatankuj jeszcze z pol litra i pojezdzij. Powaznie mowie, nic sie nie Jak dolałem do max i zrobiłem test. Objaw pokazał się tylko raz na cztery przejazdy. Więcej nie chciałem próbować. Zaznaczam, że to nie jest długi ostry zakręt tylko jazda na granicy przyczepno¶ci. Więc siła od¶rodkowa musi być do¶ć znaczna. Podczas normalnej jazdy nie ma najmniejszych objawów aby co¶ było z ci¶nieniem oleju. |
|