Kontrolki ABS, ESP, hamulec - Focus (1.6TDCI `06r.)

Data: 2010-12-03 17:07:33
Autor: nalesnik
Kontrolki ABS, ESP, hamulec - Focus (1.6TDCI `06r.)
Witam,
Pytanie brzmi jak zwykle: Co to może być?
A objawy są takie, że podczas jazdy zapalają się co jakiś czas na kilka sekund kontrolki ESP, ABS i hamulca (http://imgur.com/qCGtn.jpg) . Normalnie podczas utraty przyczepności któregoś z kół zapalało się jedynie samo ESP. Wiem jeszcze, że czujnik położenia kierownicy jest niedokońca dobrze wykalibrowany (na prostym pokazuje około ±15 zamiast 0). Dzisiaj przepaliły się obie żarówki świateł mijania ..znowu, bo jedną z nich zmieniłem dosłownie przedwczoraj.
Hinty? sugestie? podpowiedzi?

--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-12-03 17:14:49
Autor: PaweL
Kontrolki ABS, ESP, hamulec - Focus (1.6TDCI `06r.)
Hinty? sugestie? podpowiedzi?

Za wysokie napiêcie ³adowania? Powinno byæ ~14,0V
Kiepska masa?
S³aby akumulator?

To bym sprawdzi³.

Kontrolki ABS, ESP, hamulec - Focus (1.6TDCI `06r.)