Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

Data: 2011-05-07 21:22:17
Autor: Mr Bean
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
Media rozchłystują się w akcji chwalenia armii USA za zabicie Osamy Bin Ladena. Niemniej w niemal każdym aspekcie owego wydarzenia mamy poważne problemy i zakłamanie mediów przekracza wszelkie dopuszczalne granice przyzwoitości.

Pierwsza i podstawowa sprawa - nie było to zabicie OBL, ale... morderstwo. Człowiek ten nie został postawiony przed sądem, nie przeprowadzono żadnego śledztwa, nie ujęto go ale zamordowano bez jakichkolwiek dowodów jego winy w szczególnie nas interesującej kwestii - 911. Wyjątkowo ciekawe jest to, w jaki sposób OBL mógł zniszczyć Budynek 7.
Dlaczego go nie ujęto?

Przecież wzięcie go żywcem, osadzenie w więzieniu, postawienie przez sądem oraz żądania ujawnienia detali owego spisku mogłoby raz na zawsze oczyścić rząd USA oraz jeden z bratnich rządów zaprzyjaźnionych od jakichkolwiek podejrzeń o tzw. robocie wewnętrznej 911! Wreszcie wszystko byłoby jasne jak na dłoni.

Więcej w linku - http://www.proroctwa.com/osama-bin-laden.htm

Data: 2011-05-07 15:24:42
Autor: u2
W dniu 2011-05-07 15:22, Mr Bean pisze:
[...]

A po co utrzymywac zbrodniarza ? Jankesi sie nie patyczkuja.

Data: 2011-05-07 15:34:31
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dc5481d$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pokazali to już w Wietnamie w My Lai.
Synku, obetrzyj smarki.
Morderca to zawsze morderca.

bolek

Data: 2011-05-07 13:40:30
Autor: obserwator
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Morderca to zawsze morderca.

np. Putin i Jaruzelski.

Data: 2011-05-07 13:45:34
Autor: obserwator
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

ponadto ktos kto uniemozliwia wykrycie sprawcy zabojstwa, tez jest wspolwinny
przestepstwa.

Oprocz obecnego rzadu PO, spokojnie mozna do nich zaliczyc wszystkich tych,
ktorzy nadal popieraja matactwa Tuska.

Data: 2011-05-07 17:11:33
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq3idu$gso$1inews.gazeta.pl...
ponadto ktos kto uniemozliwia wykrycie sprawcy zabojstwa, tez jest
wspolwinny przestepstwa.
Oprocz obecnego rzadu PO, spokojnie mozna do nich zaliczyc wszystkich
tych, ktorzy nadal popieraja matactwa Tuska.

I wszystkich tak jak ty myślących do kretynów.

--
stevep

Data: 2011-05-07 15:19:54
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]
> tych, ktorzy nadal popieraja matactwa Tuska.

I wszystkich tak jak ty myślących do kretynów.

obrazasz generala Slawomira Petelickiego? Zwazaj na slowa, sprzedajny swirusie.

Data: 2011-05-07 17:47:53
Autor: u2
W dniu 2011-05-07 17:19,  obserwator pisze:
I wszystkich tak jak ty myślących do kretynów.
obrazasz generala Slawomira Petelickiego? Zwazaj na slowa, sprzedajny swirusie.

Przeca cyrkus robi to za darmo, w podziekowaniu za ubecka emke :)

Data: 2011-05-07 15:57:59
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Przeca cyrkus robi to za darmo, w podziekowaniu za ubecka emke :)

nie sadze, ze robi to za darmo (vide jego dzialalnosc na tej grupie od kilku
lat). Nawet troll sie w koncu nudzi.
Zawsze te same bezmyslne wyzwiska pod adresem osob z opozycji, ktorych
rzeczywistym celem jest cenzurowanie tej grupy i forsowanie klamliwych
informacji oraz jatrzenie i sklocanie ludzi na grupach dyskusyjnych.

Dlatego ta grupa zostala opuszczona przez osoby ktore nie chca sie narazac na
wyzwiska anonimowego swira.

Data: 2011-05-07 18:16:56
Autor: u2
W dniu 2011-05-07 17:57,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Nie przesadzajmy, inwektywy zawsze beda nieodlaczna cecha wolnosci
slowa. Zwykle inwektywy okreslaja poziom dyskutanta, ktory je uzywa :)

Data: 2011-05-07 16:50:04
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Nie przesadzajmy, inwektywy zawsze beda nieodlaczna cecha wolnosci
slowa. Zwykle inwektywy okreslaja poziom dyskutanta, ktory je uzywa :)

uzywanie inwektyw to jest wolnosc slowa? dla kogo? dla meneli? w jakiej
normalnej cywilizacji uzywa inwektyw? tej na wschod od Wisly?

Pisalem juz o tym, ze inwektywy to glowny argument potomkow bolszewii, ktorzy nie mogac uzyc nagana,  posluguja sie wyzwiskiem w sieci.

Zgadza sie, ze inwektywy okreslaja poziom dyskutanta, dlatego na tej grupie
jest takie samo bagno jak w polskiej polityce i w calym kraju.

A cel inwektyw jest jeden; CENZURA SIECI, ktora trudno opanowac rezimowi
quasitotalitarnemu, ktory wlasnie w Polsce sie powoli umacnia.

Data: 2011-05-07 18:57:00
Autor: u2
W dniu 2011-05-07 18:50,  obserwator pisze:

A cel inwektyw jest jeden; CENZURA SIECI, ktora trudno opanowac rezimowi
quasitotalitarnemu, ktory wlasnie w Polsce sie powoli umacnia.

Nadajesz z GWna, nie myśl ze w imię politycznej poprawności przestanę
nazywać GWno GWnem. Jest to celowa inwektywa, aby uwypuklić problem.

Data: 2011-05-07 17:16:31
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nadajesz z GWna, nie myśl ze w imię politycznej poprawności przestanę
nazywać GWno GWnem. Jest to celowa inwektywa, aby uwypuklić problem.

no, wlasnie uwypukliles kim sam jestes.

Data: 2011-05-08 02:34:28
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq3q67$bc6$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Jako prymityw nie możesz sądzić inaczej, niż że wszystko robi się za pieniądze, a co do obrażania to nie masz sobie równych, nie dawno hesk ci tu przytoczył twoje wyzwiska.

--
stevep

Data: 2011-05-08 02:31:55
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq3nuq$4ks$1inews.gazeta.pl...
[...]

A czym ja obrażam tego "szanownego" generała psycholu?

--
stevep

Data: 2011-05-07 17:43:24
Autor: bolek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iq3nf8$p0s$1news.vectranet.pl...
[...]

Przecież kretyn, to dla niego komplement !

bolek

Data: 2011-05-07 15:50:39
Autor: obserwator
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Przecież kretyn, to dla niego komplement !

a cos sensownego masz do powiedzenia na tej grupie, poza wyzwiskami kolejny
swirusie?

Data: 2011-05-07 13:50:30
Autor: obserwator
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a): (....)

zamiescilem wczoraj wywiad z generalem Petelickim. Chcialo ci sie posluchac co
powiedzial polski general o zlikiwdowaniu Bin Ladena ?

Chcialo ci posluchac tego wywiadu, aby dowiedziec sie co nieco o tym czym jest
obecny *terroryzm* i kto to za tym stoi?

Skoro nie, to sam jestes potencjalnym wspolmorderca, bo bronisz mordercow.

Data: 2011-05-07 07:48:20
Autor: robertbig
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
On 7 Maj, 15:50, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

Skoro nie, to sam jestes potencjalnym wspolmorderca, bo bronisz mordercow..

A kim sa stany w takim razie ? Przeciez Osama to ich człowiek.

Data: 2011-05-07 18:08:19
Autor: bolek

wrote:

Skoro nie, to sam jestes potencjalnym wspolmorderca, bo bronisz mordercow.

A kim sa stany w takim razie ? Przeciez Osama to ich człowiek.

-- -- --

W tej chwili USA to państwo terrorystyczne.
Jeżeli rzeczywiście go zlikwidowali, to znaczy że stał się niewygodny.

bolek

Data: 2011-05-07 18:40:19
Autor: pluton
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
zamiescilem wczoraj wywiad z generalem Petelickim.

ale sobie altoryteta znalazles. jakiegos hujka w mundurku.
lec mu zrobic laske.

Nullification

Data: 2011-05-07 18:40:14
Autor: u2
W dniu 2011-05-07 18:40, pluton pisze:
zamiescilem wczoraj wywiad z generalem Petelickim.

ale sobie altoryteta znalazles. jakiegos hujka w mundurku.
lec mu zrobic laske.

A ty to robisz fiutinowi codziennie ? :)

Data: 2011-05-07 19:26:28
Autor: pluton
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

> ale sobie altoryteta znalazles. jakiegos hujka w mundurku.
> lec mu zrobic laske.

A ty to robisz fiutinowi codziennie ? :)

zacytuj jakas moja wypowiedz, ktora by mogla o tym swiadczyc.

Nullification

Data: 2011-05-07 15:41:43
Autor: u2
Kontrowersje zabĂłjstwa Osamy Bin Ladena.
W dniu 2011-05-07 15:34, bolek pisze:
A po co utrzymywac zbrodniarza ? Jankesi sie nie patyczkuja.
Pokazali to juÂż w Wietnamie w My Lai.
Synku, obetrzyj smarki.
Morderca to zawsze morderca.

No wlasnie, dlatego nalezy ich likwidowac. Precdzej czy pozniej bydlaki
same zdychaja, jak np Stalin, ale na szczescie tego bydlaka udalo sie
jankesom dopasc i chwala im za to :)

Data: 2011-05-07 21:57:22
Autor: Mr Bean
On 7/05/2011 9:41 PM, u2 wrote:

No wlasnie, dlatego nalezy ich likwidowac. Precdzej czy pozniej bydlaki
same zdychaja, jak np Stalin, ale na szczescie tego bydlaka udalo sie
jankesom dopasc i chwala im za to :)

Problem polega na tym, ze Osama był martwy od 2001-go.

Jankesi jak Sowieci, łżą aż im sie z uszów dymi.

Data: 2011-05-07 14:03:34
Autor: obserwator
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
Mr Bean <MrBean@hotmail.com> napisał(a): Jankesi jak Sowieci, łżą aż im sie z uszów dymi.

A dowody niezbite pan posiada? Pisac kazdy moze co chce, ale polityka to nie opowiesci s.f.

Data: 2011-05-07 18:05:21
Autor: bolek

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq3jfm$k7v$1inews.gazeta.pl...
Mr Bean <MrBean@hotmail.com> napisał(a):

Jankesi jak Sowieci, łżą aż im sie z uszów dymi.

A dowody niezbite pan posiada?

A gdzie są niezbite dowody, że to był terrorysta
Mam wierzyć jankesom na gębę ?
To ciekawe jak szybko jankesi skończyli z Bin Ladenem.
A skąd wiadomo, że Bin Laden miał coś wspólnego z 11/9 ?
Skoro Pan piszesz o dowodach, to jaki sąd skazał go na śmierć.
Morderstwo w czystej postaci.
Co tym jankesom się wydaje, że mogą robić co chcą ?
Zaatakowali niepodległe państwo i zabili przywódcę /Irak/,
teraz przeprowadzili desant na terenie suwerennego państwa i zabili
gościa bez sądu. Przecież to jest hitleryzm w czystej postaci.

Moim zdaniam jedyna prawdziwa informacja to ta,
że Bin Laden był nieuzbrojony.

bolek

Data: 2011-05-07 16:31:38
Autor: obserwator
> [...]

> A dowody niezbite pan posiada?

A gdzie są niezbite dowody, że to był terrorysta

a Putinowi i wklejkom klamliwych, dezinformacyjnych tekstow cyrkusa i
warzywnego pan jakos wierzysz i popierasz?

Przeciez wystarczy sprawdzic na polskim gruncie, czy to co pisza jest godne zaufania. Wywiadu z generalem Slawomirem Petelickim, pan wysluchal?

Pewnie nie, a general nie jest przeciez anonimowym swirusem.

Sam sobie pan wystawia swiadectwo jesli chodzi o logike rozumowania i
umiejetnosc kojarzenia kilku nawet faktow.

Lenistwo nie pozwala panu na samodzielne poszukiwanie informacji i wyciaganie wnioskow z tak oczywistych danych, jakie pan ma podstawiane pod nos na tej
grupie i wierzy pan nadal cyrkusopodobnym, ktorzy poza wklejaniem bredni, nie
wykazuja zadnych sladow obecnosci wyzszych funkcji rozumowania, anizeli
wlasnie intelektualny kretyn.

To ciekawe jak szybko jankesi skończyli z Bin Ladenem.
A skąd wiadomo, że Bin Laden miał coś wspólnego z 11/9 ?

...prosze sobie poszukac informacji na wlasna reke, bo pan ma duze luki
w wiedzy. Takie braki wiedzy sa powodem wymyslania przeroznych bredni.

Skoro Pan piszesz o dowodach, to jaki sąd skazał go na śmierć.
Morderstwo w czystej postaci.

a jaki sad skazal na smierc tych ludzi ktorych jego organizacja terrorystyczna
mordowala i morduje nadal?

Co tym jankesom się wydaje, że mogą robić co chcą ?

...gdyby nie jankesi, to siedzial by pan zamiast przy komputerze i wypisywal
brednie w knajpie i pierniczyl o swietlanej przyszlosci w PRL-u.

Zaatakowali niepodległe państwo i zabili przywódcę /Irak/,
teraz przeprowadzili desant na terenie suwerennego państwa i zabili
gościa bez sądu. Przecież to jest hitleryzm w czystej postaci.

...a chce ich pan miec niebawem tych terrorystow we wlasnym kraju?
Pan zdaje sobie sprawe czym jest obecny *terroryzm*?

Moim zdaniam jedyna prawdziwa informacja to ta,
że Bin Laden był nieuzbrojony.

... a kogo to obchodzi czy byl uzbrojony ten bandzior czy nie?

Posluchaj pan co mowi general petelicki, a nie wymadrzaj sie pan skoro pan goowno wie.

Data: 2011-05-08 12:12:53
Autor: pluton
[...]

Jest znanym swirusem i mundurkowym hujkiem, ktory obsrywa panstwo placace mu
emeryture.

Nullification

Data: 2011-05-08 12:09:03
Autor: pluton
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
Moim zdaniam jedyna prawdziwa informacja to ta,
że Bin Laden był nieuzbrojony.

A masz na to niezbite dowody ?

Nullification

Data: 2011-05-07 17:09:01
Autor: u2
W dniu 2011-05-07 15:57, Mr Bean pisze:
On 7/05/2011 9:41 PM, u2 wrote:

[...]

Tez przez dluzszy czas sadzilem, ze Ussama dawno ubity, ale teraz widze,
ze jankesi niezle go pilnowali i wykonczyli w najlepszym momenice :)

Data: 2011-05-08 12:08:16
Autor: pluton
> [...]
> jankesom dopasc i chwala im za to :)

Problem polega na tym, ze Osama był martwy od 2001-go.

Kto ci takich bzdetow naopowiadal ? Osama byl martwy od 1982-go.

Nullification

Data: 2011-05-12 16:55:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

"pluton" iq5ppi$a5o$1@inews.gazeta.pl

Problem polega na tym, ze Osama był martwy od 2001-go.

Kto ci takich bzdetow naopowiadal ? Osama byl martwy od 1982-go.

Zapewne ten, kto miał na myśli, że OBLa nic już nie uratuje przed sprawiedliwością. :)

Data: 2011-05-07 17:07:59
Autor: M. Sz.
[...]

 Czy to taki wielki problem?

Data: 2011-05-07 18:19:33
Autor: bolek

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:iq3n8e$fqn$1news.onet.pl...

[...]

To jest problem, bo w tej chwili widać że oni mogą napaść każde miejsce
na kuli ziemskiej i zamordować każdego kto jest dla nich niewygodny.
Tylko po co tzw. reprezentanci Polski liżą im dalej dupę ?
Co my robimy w Iraku i Afganistanie ?
Amerykańce dostaną w dupę tak jak w Korei i Wietnamie, a my znowu
wyjdziemy na idiotów. Biedni Irakijczycy i Afgańczycy.
Jankesi zabiorą swoje zabawki, a z nimi zrobią jesień średniowiecza.
/tak było w Korei i Wietnamie/

bolek

Data: 2011-05-07 23:24:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

"bolek"  4dc57115$0$2492$65785112@news.neostrada.pl

/tak było w Korei i Wietnamie/

W Wietnamie byli Francuzi i Amerykanie, zaś w Korei była ONZ.
W obu wypadkach Amerykanie przegrywali z Chińczykami, ale
granica pomiędzy Koreami po wojnie koreańsko-koreańskiej
nie przesunęła się (równoleżnik 38) zaś Wietnam został
całkowicie utracony, przy okazji uwalniając okrucieństwa w Cambodii.

Malwiny-Falklandy, Jugosławia, Kuwejt, Iraq, Afganistan czy Libia -- te
konflikty nijak nie przypominają Korei czy Wietnamu i Cambodii.

A Koreański konflikt -- nie przypomina konfliktu wietnamskiego.
(nawet uzbrojeniem nie przypomina)

[imo -- powinien się nazywać ,,cienki bolek'']

Data: 2011-05-07 18:03:07
Autor: pluton
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
Przecież wzięcie go żywcem, osadzenie w więzieniu, postawienie przez
sądem oraz żądania ujawnienia detali owego spisku

No wlasnie, on tak sie palil do skladania zeznan...

Nullification

Data: 2011-05-07 20:21:00
Autor: Grzegorz Z.
Mr Bean napisał:

[...]

A czy przypier.... w WTC było przyzwoite?

Och tak, wiem, przecież je wysadzono.

W takim razie nie masz się co martwić o Bin Ladena - bo albo żyje, albo był
od samego początku "bytem wirtualnym".

Data: 2011-05-12 18:01:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

"Grzegorz Z." 6100sqazqq8u$.1kbshdtb74xi3.dlg@40tude.net

A czy przypier.... w WTC było przyzwoite?

Och tak, wiem, przecież je wysadzono.

Albo nawet zawaliły się samoistnie -- gniecione
grawitacją, czyli siłą daną przez samego Boga. ;)

W takim razie nie masz się co martwić o Bin Ladena - bo albo żyje, albo był
od samego początku "bytem wirtualnym".

:)

-=-

BTW przyzwoitości -- mniej przyzwoite jest mordowanie potomków Kadafiego. :)
(razem z wnukami) Ale jeśli mam kogoś wspierać w tej wojnie -- wolę wspierać
żydków mordujących Hitlerów, Husajnów, OBLów, Kadafich... :)

Data: 2011-05-07 23:12:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

"Mr Bean" k8mdnbNZpdQP2ljQnZ2dnUVZ_uqdnZ2d@westnet.com.au

Pierwsza i podstawowa sprawa - nie było to zabicie OBL, ale... morderstwo. Człowiek ten nie został postawiony przed sądem, nie przeprowadzono żadnego śledztwa,

Prowadzono śledztwo niemal 10 lat. OBL mógł stanąć przed sądem, o ile by
zechciał. :) Twierdzenie, iż nie miał pojęcia o oskarżeniach -- odrzucam. :)

nie ujęto go

...., aby niepotrzebnie nie zabijać (przy okazji ujmowania) żołnierzy
wykonujących swój zawód -- zawód chronienia cywili przed bandytami.

[...]

Jasne byłoby tylko to, że kolejni ludzie (biorący
udział w ujmowaniu -- jak to nazwałeś) padliby ofiarą OBL.

-=-

OBL zlecał (i przygotowywał) mordowanie tysięcy przypadkowych ludzi
i jednocześnie z masą kobiet płodził dzieci -- aby zaludnić Ziemię
swoimi genami... Niemal jak Hitler. :)

Nie walczył jak żołnierz, nie zabijał z konieczności, nie miał na sumieniu
grzechów popełnionych niechcąco. Był zbrodniarzem. Islam nie pochwal zabijania
ludzi w celu zajmowania ich miejsca swoimi genami. Oficjalnie żadna religia tego
nie pochwala, choć arcybiskup Ozorowski tak postępuje ze mną, jak OBL z Amerykanami...
(chyba utożsamianymi z żydami, czy choćby z Izraelitami)

-=-

Ameryka będzie bogata -- niejeden zapłaci Ameryce za korzystanie :)
z pomysłu zlikwidowania i człowieka-zbrodniarza, i zarazem pamięci o nim....

Data: 2011-05-08 01:53:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

"Eneuel Leszek Ciszewski" iq4ckr$c78$1@inews.gazeta.pl

Ameryka będzie bogata -- niejeden zapłaci Ameryce za korzystanie :)
z pomysłu zlikwidowania i człowieka-zbrodniarza, i zarazem pamięci o nim....

I tym samym wejdzie w konflikt ze mną, bo ja wcześniej wymyśliłem takie coś,
choć nieco inaczej wykonane -- starcie w proch, rozdrobnienie do pojedynczych
molekuł :) i rozpylenie... Albo -- wbicie na pal, odarcie ze skóry i spalenie
żywcem oraz dopalenie resztek w temperaturze UHT zero zero -- i rozpylenie...

Tak to jest, panie prezydencie, gdy ktoś nie zważając na prawa autorskie,
dokonuje tego rodzaju czynów...

-=-

Wychowanie nakazuje godne pogrzebanie ciała pokonanego przeciwnika (czy nawet
wroga), ale rozsądek :) podpowiada coś innego... Miejmy litość dla ludzi
uczciwych, nie dla zbrodniarzy, choćby byli przywódcami klasy OBL... :)

Data: 2011-05-08 13:46:27
Autor: jadrys
Kontrowersje zabĂłjstwa Osamy Bin Ladena.
Miejmy litość dla ludzi
uczciwych, nie dla zbrodniarzy, choćby byli przywódcami klasy OBL... :)

Mądre słowa. Tylko powiedz który z ostatnich prezydentów USA wg. tych twoich kryteriów zasługuje na tą litość? Z tego co pamiętam to chyba tylko Carter. No i być może Bush senior.

Data: 2011-05-08 16:47:03
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iq5vpo$6d8$1news.onet.pl...
[...]

Ty bardziej zasługujesz na litość z uwagi na piramidalną głupotę.

--
stevep

Data: 2011-05-08 23:07:12
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-08 16:47, cirrus pisze:
[...]

A to dlaczego? Napisałem nieprawdę?

Data: 2011-05-09 04:44:18
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iq70kb$bcp$1news.onet.pl...
[...]

Możesz sobie wierzyć w każdy idiotyzm.

--
stevep

Data: 2011-05-09 08:06:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-09 04:44, cirrus pisze:
[...]

MoĹźe i ty byś uwierz w idiotyzmy, gdybyś widział ciała rozszarpanych niewinnych, idących do pracy  ludzi pod w Kragujevac przez bandytĂłw z za oceanu na rozkaz podobno jednego z "najlepszych" prezydentĂłw USA - Clintona.

Data: 2011-05-09 08:41:15
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iq80eu$h9n$3news.onet.pl...
[...]

Wyglądały gorzej niż te zwłoki z WTC?

--
stevep

Data: 2011-05-09 09:08:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-09 08:41, cirrus pisze:
[...]

Dokladnie tak samo.. Każda akcja grozi kontrakcją. Nie rozumiesz tego że to pokłosie polityki tej bandy z Wall Street doprowadziło do WTC? Co tej bandzie kapitalistów i ich pionkowi z Białego Domu zrobili ci Serbowie w Kragujevac? Znowu będziesz płakał nad ofiarami odwetu za strony jakiegos Serba ktory bedzie chciał sie zemścić za śmierć swoich bliskich?

A poza tym pytanie na które mało kto zna odpowiedź - kto rzeczywiście stoi za tym zamachem na WTC? Ja w zapewnienia rządu USA zwyczajnie nie wierzę. - Można mnie oszukać tylko raz.

Data: 2011-05-09 13:35:03
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iq83t4$uou$1news.onet.pl...
[...]

Zdaje się, żeś z osłem głowami zamienił.

--
stevep

Data: 2011-05-08 14:49:38
Autor: Mr Bean
On 8/05/2011 5:12 AM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

OBL zlecał (i przygotowywał) mordowanie tysięcy przypadkowych ludzi
i jednocześnie z masą kobiet płodził dzieci -- aby zaludnić Ziemię
swoimi genami... Niemal jak Hitler. :)

Ty jesteś niedorozwinięty od urodzenia czy nabyłeś w latach późniejszych tę 'szlachetną' cechę?

Skąd wytrzasnąłeś takie rewelacje?

Bush - morderca 1 miliona Irakijczyków to święty dla ciebie a Bin Ladena porównujesz do Hitlera?

Masz chociaż jeden dowód na jakakolwiek jego zbrodnię?

Działał on jako bohater narodowy Afganistanu przepędzając stamtąd Sowietów.

To nie zbrodnia. To bohaterstwo i patriotyzm.

Na jego udział w 911 nie ma ani jednego dowodu, nie ma dowodu na istnienie Al Kaidy i nie ma dowodów na to, że brał w tym udział chociaż jeden Arab!

To, co Amerykanie pieprzą w mediach to nic innego, jak pieprzenie.

Zaczyna się chyba wojna domowa w USA - zbrodniarze wojenni ograbiają całkowicie niegdyś możny naród i pozbawiają ludzi środków do życia.

Jakim cudem Amerykanów nie stać na jedzenie?

There are signs of economic decline all over the United States.  More than 33 percent of our men do not have a  job.  Over 44 million of our fellow citizens are on food stamps.  Our country is literally falling apart.

So is there any hope for our nation or are we going to see even more "random acts of violence" as frustration comes to a boiling point for tens of millions of Americans?

33% mężczyzn nie ma pracy a 44 miliony ludzi jest na kartkach na jedzenie.

http://theeconomiccollapseblog.com/archives/americans-gone-wild

Data: 2011-05-08 12:02:22
Autor: pluton
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
Bush - morderca 1 miliona Irakijczyków to święty dla ciebie a Bin Ladena
porównujesz do Hitlera?

Masz chociaż jeden dowód na jakakolwiek jego zbrodnię?

A ty masz chociaż jeden dowód na jakakolwiek zbrodnię Busha ?

Nullification

Data: 2011-05-09 02:13:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

"pluton" iq5peg$95m$1@inews.gazeta.pl

Masz chociaż jeden dowód na jakakolwiek jego zbrodnię?

A ty masz chociaż jeden dowód na jakakolwiek zbrodnię Busha ?

Ponoć jego zbrodnią jest opieszałość w walce z bandytami i terrorystami.
Śledztwa ponoć wykazały, że ,,administracja'' wiedziała o planowanych
zamachach i nie zapobiegła tym zamachom w sposób należyty.

Pamiętam Busha z rozłożonym rękami, gdy mówi, że owszem, agencje
wywiadowcze śledzą terrorystów i mogły uczynić więcej niż uczyniły
w sprawie przeciwdziałania tragediom z 11 września, ale obwinianie
go (Busha) o to, że wiedział dokładnie o tych zamach -- jest absurdem.

Rodziny ofiar długo grzebały, aż znalazły dowody winy swoich przywódców.
Być może właśnie z tego powodu (uporu rodzin ofiar) Obama nie odpuścił
OBLowi pomimo 10 lat, jakie upłynęły od tamtych zamachów i masy trudności
związanych z tymi wojnami...

Przyjemniej żyć w kraju, którego przywódcy troszczą się o obywateli tych
krajów. Nie zapobiegły ,,władze'' zamachom -- to fakt, ale przynajmniej
nie uznały zbrodni za coś dobrego.

Data: 2011-05-09 01:58:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

"Mr Bean" NOadnXMYq9iZoFvQnZ2dnUVZ_smdnZ2d@westnet.com.au

To, co Amerykanie pieprzą w mediach to nic innego, jak pieprzenie.

Bogu niech będą dzięki za to, że Amerykanie rządzą, nie Ty czy OBL. :)
I za to, że po 10 latach Amerykanie nie zapomnieli o śmierci
i o nieszczęściach wywołanych przez debili, którym za ciasno
na świecie.

Zbrodniarze hitlerowscy doprowadzili do śmierci pół setki milionów
ludzi i zbudowali fabryki śmierci, a jednak uważali się za zbawców
ludzkości.

-=-

Akurat tak głupio składa się, że i OBL bił żydków (bo dupkowaci
pseudomuzułmanie uważają Amerykanów za żydów) i Hitler bił przede
wszystkim wrogów Kościoła rzymskokatolickiego, głównie żydów, :)
choć prawosławnym też nie przepuszczał. :)

-=-

Mam nadzieję taką, że Amerykanie uporają się z terrorystami.
Kolejnym po Saddamie i OBL jest Kadafi.

-=-

A Ty, pierdoło, możesz mnie wyzywać od niedorozwiniętych, jak
pierdoła Ozorowski może mi nakazywać lizanie cipki (swojej
kochanki? -- tego nie wiem) teolog Stalenczyk. Jednak nie
Ozorowskiemu i nie Tobie, i nie OBL Bóg daje zwycięstwa,
a takim ludziom jak ja.

Pierdoło Ozorowski -- ,,teologia'' Kopani przeczy teologii wiadomego Kościoła.
Jeśli wiara jest tym słabsza, im ludzie zamożniejsi, albo trzeba zakazać
rozwijania się ludzkości, albo uznać Kopanię za chorego umysłowo lub za
zwykłego głupca. (ja stawiam na to ostatnie)

Dziś niemal każdy ma samochód, chyba nie ma mieszkania bez lodówki,
ludzie latają samolotami itd... Za czasów Chrystusa nikt nie myślał
o samolotach czy samochodach -- czy wówczas wiara była silniejsza :)
niż teraz? Dobrze wiesz pierdoło, że Kościół nie wiąże ,,głębi''
wiary z zamożnością -- i ja o tym wspominałem, kiedy pisałem
o Klemensie Aleksandryjskim.

Jednak Polacy muszą wybierać -- pomiędzy naukami Kopani i owego
Klemensa czy naukami Pisma Świętego. :) Choć tu religia, jednak
przypomnę -- SWII uznał pisma ww. Klemensa za równie ważne
(czyli równoważne?) w Kościele rzymskokatolickim z Pismem
Świętym, uznawanym za podstawę tej/wiadomej religii.

-=-

Kopania kradł i marnował (na przykład jako dziekan wydziału humanistycznego
oraz szef działu wydawnictw) dobra podatników, a mnie uznał za pracownika
nieprzydatnego uczelni oraz złamał daną obietnicę. (a dał tę obietnicę
jako rektor tej uczelni, nie jako prywatny dupek) Ludzie poważniejsi od
Kopani (choćby Dobrzyński czy Gajewski -- Dobrzyński raczej jako informatyk
był mocniejszy od Kopani) uznali mnie za dobrego pracownika, choć trudnego
od strony prywatnej, gdyż miałem swoje poglądy, nie zawsze łatwe do przyjęcia
przez złodziei. :)

-=-

Bogu niech będą dzięki za to, że Amerykanie wykonali wyrok śmierci na zbrodniarzu.
Dobrze by było, gdyby wszystkich zbrodniarzy eliminowano -- bez względu na koneksje,
wyznanie religijne, głębię wiary itd...

-=-

Trochę mnie razi fakt, iż Obama wykorzystał mój pomysł rozwiązywania kwestii
mauzoleów czy sanktuariów i innych miejsc kultów -- zapewne ;) będzie twierdził,
iż mój pomysł zmodyfikował mocno, więc nie  musiał mi płacić tantiem, ale jednak
jakiś cień niesmaku pozostał... ;) Na szczęście (jak mówi przysłowie) dżdżownica
wybacza pługowi zranienie. (bo i pług spulchnia ziemię, i dżdżownica)

Od lat uważam takie grzebanie ciał zmarłych zbrodniarzy -- za odpowiednie.
Nie chodzi bowiem o to, aby zemścić się na zbrodniarzu, ale aby całkowicie
pogrzebać pamięć o nim, tak aby nie odradzał się (jak głowy hydry) w swoich
adoratorach, lecz aby poległ na wieki wraz ze swym mitem.

Hitler też wierzył w to, że jest wysłannikiem Boga.
Na szczęście Niemcy samodzielnie spalili ciało swego wodza. :)
Na nieszczęście -- neohitleryzm raz za razem gdzieś wyrasta,
może nie jak łeb hydry, ale jednak...

Zimna wojna doprowadziła do powstania takich potworków jak OBL, Saddam czy Kadafi...
Wraz z wojną kuwejcką zakończyła się zimną wojnę (Sowiety ją przegrały i rozpadły
się) ale po tej wojnie pozostały takie pułapki jak Cambodia, Chiny, Afganistan,
Pakistan, Libia, Iraq... No i teraz nie kto inny, ale Amerykanie muszą posprzątać
po swoich psach. ;) (bo to oni wygrali zimną wojnę)

Zimna wojna jest efektem II wojny światowej, zaś II wojna światowa jest
kontynuacją I wojny światowej, w której zachodnie Chrześcijaństwo starło
się ze wschodnim... W imię Boga. :)

Teraz cała nadzieja w Chinach. ;)
Diabli wiedzą, co uczyni największa potęga świta...

Data: 2011-05-09 08:10:05
Autor: jadrys
[...]

NajwyĹźszy czas Ĺźebyś się zaczął chłopie leczyć psychiatrycznie. Ale moĹźe to debilizm wrodzony.  - W takim wypadku nie ma juĹź dla ciebie ratunku.

Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.