Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

Data: 2011-05-07 15:24:42
Autor: u2
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
W dniu 2011-05-07 15:22, Mr Bean pisze:
Przecież wzięcie go żywcem, osadzenie w więzieniu, postawienie przez
sądem oraz żądania ujawnienia detali owego spisku mogłoby raz na zawsze
oczyścić rząd USA oraz jeden z bratnich rządów zaprzyjaźnionych od
jakichkolwiek podejrzeń o tzw. robocie wewnętrznej 911! Wreszcie
wszystko byłoby jasne jak na dłoni.

A po co utrzymywac zbrodniarza ? Jankesi sie nie patyczkuja.

Data: 2011-05-07 15:34:31
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dc5481d$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pokazali to już w Wietnamie w My Lai.
Synku, obetrzyj smarki.
Morderca to zawsze morderca.

bolek

Data: 2011-05-07 13:40:30
Autor: obserwator
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Morderca to zawsze morderca.

np. Putin i Jaruzelski.

Data: 2011-05-07 13:45:34
Autor: obserwator
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

ponadto ktos kto uniemozliwia wykrycie sprawcy zabojstwa, tez jest wspolwinny
przestepstwa.

Oprocz obecnego rzadu PO, spokojnie mozna do nich zaliczyc wszystkich tych,
ktorzy nadal popieraja matactwa Tuska.

Data: 2011-05-07 17:11:33
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq3idu$gso$1inews.gazeta.pl...
ponadto ktos kto uniemozliwia wykrycie sprawcy zabojstwa, tez jest
wspolwinny przestepstwa.
Oprocz obecnego rzadu PO, spokojnie mozna do nich zaliczyc wszystkich
tych, ktorzy nadal popieraja matactwa Tuska.

I wszystkich tak jak ty myślących do kretynów.

--
stevep

Data: 2011-05-07 15:19:54
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]
> tych, ktorzy nadal popieraja matactwa Tuska.

I wszystkich tak jak ty myślących do kretynów.

obrazasz generala Slawomira Petelickiego? Zwazaj na slowa, sprzedajny swirusie.

Data: 2011-05-07 17:47:53
Autor: u2
W dniu 2011-05-07 17:19,  obserwator pisze:
I wszystkich tak jak ty myślących do kretynów.
obrazasz generala Slawomira Petelickiego? Zwazaj na slowa, sprzedajny swirusie.

Przeca cyrkus robi to za darmo, w podziekowaniu za ubecka emke :)

Data: 2011-05-07 15:57:59
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Przeca cyrkus robi to za darmo, w podziekowaniu za ubecka emke :)

nie sadze, ze robi to za darmo (vide jego dzialalnosc na tej grupie od kilku
lat). Nawet troll sie w koncu nudzi.
Zawsze te same bezmyslne wyzwiska pod adresem osob z opozycji, ktorych
rzeczywistym celem jest cenzurowanie tej grupy i forsowanie klamliwych
informacji oraz jatrzenie i sklocanie ludzi na grupach dyskusyjnych.

Dlatego ta grupa zostala opuszczona przez osoby ktore nie chca sie narazac na
wyzwiska anonimowego swira.

Data: 2011-05-07 18:16:56
Autor: u2
W dniu 2011-05-07 17:57,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Nie przesadzajmy, inwektywy zawsze beda nieodlaczna cecha wolnosci
slowa. Zwykle inwektywy okreslaja poziom dyskutanta, ktory je uzywa :)

Data: 2011-05-07 16:50:04
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Nie przesadzajmy, inwektywy zawsze beda nieodlaczna cecha wolnosci
slowa. Zwykle inwektywy okreslaja poziom dyskutanta, ktory je uzywa :)

uzywanie inwektyw to jest wolnosc slowa? dla kogo? dla meneli? w jakiej
normalnej cywilizacji uzywa inwektyw? tej na wschod od Wisly?

Pisalem juz o tym, ze inwektywy to glowny argument potomkow bolszewii, ktorzy nie mogac uzyc nagana,  posluguja sie wyzwiskiem w sieci.

Zgadza sie, ze inwektywy okreslaja poziom dyskutanta, dlatego na tej grupie
jest takie samo bagno jak w polskiej polityce i w calym kraju.

A cel inwektyw jest jeden; CENZURA SIECI, ktora trudno opanowac rezimowi
quasitotalitarnemu, ktory wlasnie w Polsce sie powoli umacnia.

Data: 2011-05-07 18:57:00
Autor: u2
W dniu 2011-05-07 18:50,  obserwator pisze:

A cel inwektyw jest jeden; CENZURA SIECI, ktora trudno opanowac rezimowi
quasitotalitarnemu, ktory wlasnie w Polsce sie powoli umacnia.

Nadajesz z GWna, nie myśl ze w imię politycznej poprawności przestanę
nazywać GWno GWnem. Jest to celowa inwektywa, aby uwypuklić problem.

Data: 2011-05-07 17:16:31
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nadajesz z GWna, nie myśl ze w imię politycznej poprawności przestanę
nazywać GWno GWnem. Jest to celowa inwektywa, aby uwypuklić problem.

no, wlasnie uwypukliles kim sam jestes.

Data: 2011-05-08 02:34:28
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq3q67$bc6$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Jako prymityw nie możesz sądzić inaczej, niż że wszystko robi się za pieniądze, a co do obrażania to nie masz sobie równych, nie dawno hesk ci tu przytoczył twoje wyzwiska.

--
stevep

Data: 2011-05-08 02:31:55
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq3nuq$4ks$1inews.gazeta.pl...
[...]

A czym ja obrażam tego "szanownego" generała psycholu?

--
stevep

Data: 2011-05-07 17:43:24
Autor: bolek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iq3nf8$p0s$1news.vectranet.pl...
[...]

Przecież kretyn, to dla niego komplement !

bolek

Data: 2011-05-07 15:50:39
Autor: obserwator
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Przecież kretyn, to dla niego komplement !

a cos sensownego masz do powiedzenia na tej grupie, poza wyzwiskami kolejny
swirusie?

Data: 2011-05-07 13:50:30
Autor: obserwator
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a): (....)

zamiescilem wczoraj wywiad z generalem Petelickim. Chcialo ci sie posluchac co
powiedzial polski general o zlikiwdowaniu Bin Ladena ?

Chcialo ci posluchac tego wywiadu, aby dowiedziec sie co nieco o tym czym jest
obecny *terroryzm* i kto to za tym stoi?

Skoro nie, to sam jestes potencjalnym wspolmorderca, bo bronisz mordercow.

Data: 2011-05-07 07:48:20
Autor: robertbig
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
On 7 Maj, 15:50, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

Skoro nie, to sam jestes potencjalnym wspolmorderca, bo bronisz mordercow..

A kim sa stany w takim razie ? Przeciez Osama to ich człowiek.

Data: 2011-05-07 18:08:19
Autor: bolek

wrote:

Skoro nie, to sam jestes potencjalnym wspolmorderca, bo bronisz mordercow.

A kim sa stany w takim razie ? Przeciez Osama to ich człowiek.

-- -- --

W tej chwili USA to państwo terrorystyczne.
Jeżeli rzeczywiście go zlikwidowali, to znaczy że stał się niewygodny.

bolek

Data: 2011-05-07 18:40:19
Autor: pluton
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
zamiescilem wczoraj wywiad z generalem Petelickim.

ale sobie altoryteta znalazles. jakiegos hujka w mundurku.
lec mu zrobic laske.

Nullification

Data: 2011-05-07 18:40:14
Autor: u2
W dniu 2011-05-07 18:40, pluton pisze:
zamiescilem wczoraj wywiad z generalem Petelickim.

ale sobie altoryteta znalazles. jakiegos hujka w mundurku.
lec mu zrobic laske.

A ty to robisz fiutinowi codziennie ? :)

Data: 2011-05-07 19:26:28
Autor: pluton
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

> ale sobie altoryteta znalazles. jakiegos hujka w mundurku.
> lec mu zrobic laske.

A ty to robisz fiutinowi codziennie ? :)

zacytuj jakas moja wypowiedz, ktora by mogla o tym swiadczyc.

Nullification

Data: 2011-05-07 15:41:43
Autor: u2
Kontrowersje zabĂłjstwa Osamy Bin Ladena.
W dniu 2011-05-07 15:34, bolek pisze:
A po co utrzymywac zbrodniarza ? Jankesi sie nie patyczkuja.
Pokazali to juÂż w Wietnamie w My Lai.
Synku, obetrzyj smarki.
Morderca to zawsze morderca.

No wlasnie, dlatego nalezy ich likwidowac. Precdzej czy pozniej bydlaki
same zdychaja, jak np Stalin, ale na szczescie tego bydlaka udalo sie
jankesom dopasc i chwala im za to :)

Data: 2011-05-07 21:57:22
Autor: Mr Bean
On 7/05/2011 9:41 PM, u2 wrote:

No wlasnie, dlatego nalezy ich likwidowac. Precdzej czy pozniej bydlaki
same zdychaja, jak np Stalin, ale na szczescie tego bydlaka udalo sie
jankesom dopasc i chwala im za to :)

Problem polega na tym, ze Osama był martwy od 2001-go.

Jankesi jak Sowieci, łżą aż im sie z uszów dymi.

Data: 2011-05-07 14:03:34
Autor: obserwator
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
Mr Bean <MrBean@hotmail.com> napisał(a): Jankesi jak Sowieci, łżą aż im sie z uszów dymi.

A dowody niezbite pan posiada? Pisac kazdy moze co chce, ale polityka to nie opowiesci s.f.

Data: 2011-05-07 18:05:21
Autor: bolek

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq3jfm$k7v$1inews.gazeta.pl...
Mr Bean <MrBean@hotmail.com> napisał(a):

Jankesi jak Sowieci, łżą aż im sie z uszów dymi.

A dowody niezbite pan posiada?

A gdzie są niezbite dowody, że to był terrorysta
Mam wierzyć jankesom na gębę ?
To ciekawe jak szybko jankesi skończyli z Bin Ladenem.
A skąd wiadomo, że Bin Laden miał coś wspólnego z 11/9 ?
Skoro Pan piszesz o dowodach, to jaki sąd skazał go na śmierć.
Morderstwo w czystej postaci.
Co tym jankesom się wydaje, że mogą robić co chcą ?
Zaatakowali niepodległe państwo i zabili przywódcę /Irak/,
teraz przeprowadzili desant na terenie suwerennego państwa i zabili
gościa bez sądu. Przecież to jest hitleryzm w czystej postaci.

Moim zdaniam jedyna prawdziwa informacja to ta,
że Bin Laden był nieuzbrojony.

bolek

Data: 2011-05-07 16:31:38
Autor: obserwator
> [...]

> A dowody niezbite pan posiada?

A gdzie są niezbite dowody, że to był terrorysta

a Putinowi i wklejkom klamliwych, dezinformacyjnych tekstow cyrkusa i
warzywnego pan jakos wierzysz i popierasz?

Przeciez wystarczy sprawdzic na polskim gruncie, czy to co pisza jest godne zaufania. Wywiadu z generalem Slawomirem Petelickim, pan wysluchal?

Pewnie nie, a general nie jest przeciez anonimowym swirusem.

Sam sobie pan wystawia swiadectwo jesli chodzi o logike rozumowania i
umiejetnosc kojarzenia kilku nawet faktow.

Lenistwo nie pozwala panu na samodzielne poszukiwanie informacji i wyciaganie wnioskow z tak oczywistych danych, jakie pan ma podstawiane pod nos na tej
grupie i wierzy pan nadal cyrkusopodobnym, ktorzy poza wklejaniem bredni, nie
wykazuja zadnych sladow obecnosci wyzszych funkcji rozumowania, anizeli
wlasnie intelektualny kretyn.

To ciekawe jak szybko jankesi skończyli z Bin Ladenem.
A skąd wiadomo, że Bin Laden miał coś wspólnego z 11/9 ?

...prosze sobie poszukac informacji na wlasna reke, bo pan ma duze luki
w wiedzy. Takie braki wiedzy sa powodem wymyslania przeroznych bredni.

Skoro Pan piszesz o dowodach, to jaki sąd skazał go na śmierć.
Morderstwo w czystej postaci.

a jaki sad skazal na smierc tych ludzi ktorych jego organizacja terrorystyczna
mordowala i morduje nadal?

Co tym jankesom się wydaje, że mogą robić co chcą ?

...gdyby nie jankesi, to siedzial by pan zamiast przy komputerze i wypisywal
brednie w knajpie i pierniczyl o swietlanej przyszlosci w PRL-u.

Zaatakowali niepodległe państwo i zabili przywódcę /Irak/,
teraz przeprowadzili desant na terenie suwerennego państwa i zabili
gościa bez sądu. Przecież to jest hitleryzm w czystej postaci.

...a chce ich pan miec niebawem tych terrorystow we wlasnym kraju?
Pan zdaje sobie sprawe czym jest obecny *terroryzm*?

Moim zdaniam jedyna prawdziwa informacja to ta,
że Bin Laden był nieuzbrojony.

... a kogo to obchodzi czy byl uzbrojony ten bandzior czy nie?

Posluchaj pan co mowi general petelicki, a nie wymadrzaj sie pan skoro pan goowno wie.

Data: 2011-05-08 12:12:53
Autor: pluton
[...]

Jest znanym swirusem i mundurkowym hujkiem, ktory obsrywa panstwo placace mu
emeryture.

Nullification

Data: 2011-05-08 12:09:03
Autor: pluton
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.
Moim zdaniam jedyna prawdziwa informacja to ta,
że Bin Laden był nieuzbrojony.

A masz na to niezbite dowody ?

Nullification

Data: 2011-05-07 17:09:01
Autor: u2
W dniu 2011-05-07 15:57, Mr Bean pisze:
On 7/05/2011 9:41 PM, u2 wrote:

[...]

Tez przez dluzszy czas sadzilem, ze Ussama dawno ubity, ale teraz widze,
ze jankesi niezle go pilnowali i wykonczyli w najlepszym momenice :)

Data: 2011-05-08 12:08:16
Autor: pluton
> [...]
> jankesom dopasc i chwala im za to :)

Problem polega na tym, ze Osama był martwy od 2001-go.

Kto ci takich bzdetow naopowiadal ? Osama byl martwy od 1982-go.

Nullification

Data: 2011-05-12 16:55:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

"pluton" iq5ppi$a5o$1@inews.gazeta.pl

Problem polega na tym, ze Osama był martwy od 2001-go.

Kto ci takich bzdetow naopowiadal ? Osama byl martwy od 1982-go.

Zapewne ten, kto miał na myśli, że OBLa nic już nie uratuje przed sprawiedliwością. :)

Data: 2011-05-07 17:07:59
Autor: M. Sz.
[...]

 Czy to taki wielki problem?

Data: 2011-05-07 18:19:33
Autor: bolek

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:iq3n8e$fqn$1news.onet.pl...

[...]

To jest problem, bo w tej chwili widać że oni mogą napaść każde miejsce
na kuli ziemskiej i zamordować każdego kto jest dla nich niewygodny.
Tylko po co tzw. reprezentanci Polski liżą im dalej dupę ?
Co my robimy w Iraku i Afganistanie ?
Amerykańce dostaną w dupę tak jak w Korei i Wietnamie, a my znowu
wyjdziemy na idiotów. Biedni Irakijczycy i Afgańczycy.
Jankesi zabiorą swoje zabawki, a z nimi zrobią jesień średniowiecza.
/tak było w Korei i Wietnamie/

bolek

Data: 2011-05-07 23:24:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.

"bolek"  4dc57115$0$2492$65785112@news.neostrada.pl

/tak było w Korei i Wietnamie/

W Wietnamie byli Francuzi i Amerykanie, zaś w Korei była ONZ.
W obu wypadkach Amerykanie przegrywali z Chińczykami, ale
granica pomiędzy Koreami po wojnie koreańsko-koreańskiej
nie przesunęła się (równoleżnik 38) zaś Wietnam został
całkowicie utracony, przy okazji uwalniając okrucieństwa w Cambodii.

Malwiny-Falklandy, Jugosławia, Kuwejt, Iraq, Afganistan czy Libia -- te
konflikty nijak nie przypominają Korei czy Wietnamu i Cambodii.

A Koreański konflikt -- nie przypomina konfliktu wietnamskiego.
(nawet uzbrojeniem nie przypomina)

[imo -- powinien się nazywać ,,cienki bolek'']

Kontrowersje zabójstwa Osamy Bin Ladena.