Kontuzja Wichniarka

Data: 2010-08-19 16:23:38
Autor: Cavallino
Kontuzja Wichniarka
Coraz lepiej, Mikołajczak nie poleciał, bo ma iść do Polonii, no i Lech został z jednym napastnikiem.
I to najmniej ogranym - Tshibambą.
Szansę z 10% jakie dawałem po losowaniu spadają do 1%.
Czyli jedynym możliwym pozytywem jest cud.

Data: 2010-08-19 17:43:48
Autor: Fidelio
Kontuzja Wichniarka
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i4jep7$l1k$1news.onet.pl...
[...]

Pora zebrać owoce ciężkiej pracy zarządu nad tworzeniem "Wielkiego Lecha".

Data: 2010-08-19 20:58:53
Autor: Cavallino
Kontuzja Wichniarka
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Czyli jedynym możliwym pozytywem jest cud.

Pora zebrać owoce ciężkiej pracy zarządu nad tworzeniem "Wielkiego Lecha".

Hłe, hłe.
I cud się zdarzył.
Jeśli teraz w Poznaniu będzie 0-0, to długo będziecie musieli się godzić z tym że trafiłem w przebieg już przed losowaniem.

BTW: Coś cicho na grupie, widać ludziska wolą jak polskie zespoły dają ciała, a tak nie bardzo można sobie ponarzekać.
Smutne.

Data: 2010-08-19 19:13:10
Autor: tomus_king
Kontuzja Wichniarka

> [...]

Jeśli teraz w Poznaniu będzie 0-0, to długo będziecie musieli się godzić z tym że trafiłem w przebieg już przed losowaniem.

Wiesz zawsze się można asekurować cudem.
A przed meczem pisałeś że szanse zmalały z 10% do 1%.
Czyli jaki by wynik nie był to byś trafił.

BTW: Coś cicho na grupie, widać ludziska wolą jak polskie zespoły dają ciała, a tak nie bardzo można sobie ponarzekać.
Smutne.

Czemu smutne, każda wygrana polskiej drużyny cieszy skąd by nie była :)
Zwłaszcza w tej rundzie.

Data: 2010-08-19 21:15:26
Autor: Cavallino
Kontuzja Wichniarka
Użytkownik "tomus_king " <tomus_king.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4jvo6$sjr$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Wiesz zawsze się można asekurować cudem.
A przed meczem pisałeś że szanse zmalały z 10% do 1%.
Czyli jaki by wynik nie był to byś trafił.

Nie chodzi już dokładnie o to, tylko o moje prognozy 5% szans przed losowaniem.
Napisałem jak te 5% musi wyglądać i prawie dokładnie na razie trafiłem, choć oczywiście zwycięstwa nie było w planach.

Dokładnie tak to odbieram.
Ale niektórych widać zabolało.

Data: 2010-08-19 21:04:13
Autor: Fidelio
Kontuzja Wichniarka
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i4jut9$tl$1news.onet.pl...
[...]

Rozumiem, że w Poznaniu trwa wielka feta :-)?

BTW: Coś cicho na grupie, widać ludziska wolą jak polskie zespoły dają ciała, a tak nie bardzo można sobie ponarzekać.
Smutne.

Rozumiem, że mamy skakać z radości bo nie było kompromitacji ;-)?

Wygrali, ale styl choć już nie ma takiej padaki jak była, nie powala.

Data: 2010-08-19 21:10:24
Autor: Cavallino
Kontuzja Wichniarka
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i4jv7i$1rj$1news.onet.pl...
[...]

Mamy zwyczaj świętować po wykonanej robocie, a nie w jej połowie.
Np. nie po dwóch kolejkach ligowych, tylko po 30.
I wtedy wyciągać stosowne wnioski. ;-)

[...]

Gdyby była to byś skakał - to pewne.

Wygrali, ale styl choć już nie ma takiej padaki jak była, nie powala.

Do stylu nie mam większych zastrzeżeń, był o niebo lepszy niż w jakimkolwiek meczu w tym sezonie.
Za to widać jak są przygotowani - znowu od 70 minuty rękawami oddychali.

Data: 2010-08-19 21:16:01
Autor: Fidelio
Kontuzja Wichniarka
Rozumiem, że mamy skakać z radości bo nie było kompromitacji ;-)?

Gdyby była to byś skakał - to pewne.

Chyba cierpisz na syndrom oblężonej twierdzy ;-)
Dla mnie to niech Lech wygrywa całą Ligę Europejską, chętnie to zobaczę.

Data: 2010-08-19 21:17:36
Autor: Cavallino
Kontuzja Wichniarka
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i4jvtm$460$1news.onet.pl...
Rozumiem, że mamy skakać z radości bo nie było kompromitacji ;-)?

Gdyby była to byś skakał - to pewne.

Chyba cierpisz na syndrom oblężonej twierdzy ;-)

Jeśli ktoś tu cierpi, to na pewno nie ja, bo nie wiszę jak ratlerek na nogawce żadnego klubu.

Data: 2010-08-19 21:28:52
Autor: Cavallino
Kontuzja Wichniarka
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Jeśli ktoś tu cierpi, to na pewno nie ja, bo nie wiszę jak ratlerek na nogawce żadnego klubu.

Ja też nie :-)

Po czynach ich poznacie, nie po deklaracjach.

Data: 2010-08-19 21:39:57
Autor: Fidelio
Kontuzja Wichniarka
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i4k0lh$699$1news.onet.pl...
[...]

Nie zabieram głosu wyłącznie w temacie Lecha.

Data: 2010-08-20 10:16:06
Autor: Obserwator
Kontuzja Wichniarka
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
BTW: Coś cicho na grupie, widać ludziska wolą jak polskie zespoły dają ciała, a tak nie bardzo można sobie ponarzekać.
Smutne.

Boli cię, że kilka minut po meczu nie ma żadnych peanów pochwalnych?
O upadnij na kolana ludu czcią przejęty,
Być może Wielki Lech do LE zostanie przyjęty.

http://www.youtube.com/watch?v=Lw_4fyfOHcs

Data: 2010-08-20 12:22:29
Autor: Cavallino
Kontuzja Wichniarka
Użytkownik "Obserwator" <algsvn.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4lkl6$los$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakoś zjebki kilka tygodni temu były jeszcze przed zakończeniem meczów.
I to mnie boli, że Polak tylko narzeka chętnie.

Data: 2010-08-20 12:27:37
Autor: Mane
Kontuzja Wichniarka
W dniu 2010-08-19 16:23, Cavallino pisze:

[...]

Co prawda moglem obejrzec tylko 1 polowe, ale wygladalo to obiecując, mialem tylko nieodparte wrazenie, ze jak Ukraincy cos tam wcisna przypadkiem to sie posypie, ale Lecha jednak wytrzymal.

PS: Szkoda sytuacji Arboledy na 2-0, takie okazje trzeba wykorzystywac.

Kontuzja Wichniarka