Kontynuacja: z czego Kawasaki robi śruby / hałasuj ąca kawa?

Data: 2009-10-19 12:38:13
Autor: Artur Zabroński
Kontynuacja: z czego Kawasaki robi śruby / hałasuj ąca kawa?
Zapraszam wszystkich do przeczytania mojego kolejnego wpisu na
preclowym blogu.

No to do rzeczy. Spokoju nie dawał mi ten hałas, jak już pisałem w
tamtym wątku podejrzenie padło na alternator bo przestawało pod
obciążeniem. Dzisiaj postanowiłem go wyjąć i obejrzeć. Po wykręceniu
znalazłem na bloku urwaną śrubę M6 z 3 zwojami ale była czyściutka i
nie wyglądała jakby tam leżała, parę minut z altkiem na stole i śrubą
w palcach już wiem skąd jest - jest to śruba wkręcana w oś alternatora
i trzymająca "takie cuś" na wieloklinie które to jest połączone z
zabierakiem w bloku.

Zdjęcie:
<http://img40.imageshack.us/img40/6013/alternator.png>

No i teraz problem "to coś" włożone na wieloklin ma luz przy obrocie
ca. 1mm. Ma ktoś pomysł na naprawę tego? Czy po prostu kupić drugi
sprawny altek, na allegro jest w sensowniej cenie 140zł. Nawet żeby
miał być trochę wyjechany to mogę przełożyć bebechy ze swojego.

Dziękuję za uwagę.
--
Pozdrawiam,
Artur

Kontynuacja: z czego Kawasaki robi śruby / hałasuj ąca kawa?