Kontynuator Leppera nazywa się Suski.

Data: 2011-04-28 04:03:29
Autor: cirrus
Kontynuator Leppera nazywa się Suski.
# Do utarczki słownej między wicemarszałkiem Stefanem Niesiołowskim z Platformy Obywatelskiej a posłem Markiem Suskim z Prawa i Sprawiedliwości doszło podczas sejmowej debaty nad wotum nieufności dla ministra skarbu Aleksandra Grada. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hdz99

--
stevep

Data: 2011-04-28 10:18:54
Autor: Leprechaun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ipahtt$s62$1news.vectranet.pl...
[...]

Te jełopy z PiS nie mając argumentów wymyślają hel! ;)

BomBel

Kontynuator Leppera nazywa się Suski.