Kontynuator polityki brata

Data: 2017-07-14 14:08:27
Autor: Yogi
Kontynuator polityki brata
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,22093166,co-lech-kaczynski-mowil-o-polskich-sedziach-i-sn-te-slowa-moglyby.html#MTstream

Lech Kaczyński pełnił urząd prezydenta przez blisko 5 lat. W tym czasie
bardzo często mówił o roli sądownictwa w Polsce oraz trójpodziale władzy.
Przypominamy słowa, do których wracał w wielu swoich przemówieniach."

Pogadał, pogadał i tyle. Lech nie był żądny władzy jak jego braciszek.

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2017-07-14 05:42:06
Autor: Bytomir Kwasigroch
Kontynuator polityki brata
Natomiast jestem najgłębiej przekonany, że zdecydowana większość to ludzie, którzy nie minęli się z powołaniem. BYWAJĄ INNE PRZYPADKI. Ja sądzę, że podstawowym zadaniem środowiska sędziowskiego jest to, żeby z tego rodzaju przypadkami ROZPRAWIAĆ się niejako samemu, żeby nie było tutaj żadnej konieczności ZEWNETRZNEJ interwencji. To jest zdecydowanie najlepiej. Jeżeli te interwencje są potrzebne to znaczy, że jest już niedobrze. I podstawa: Władza musi być związana z odpowiedzialnością

A GWno? No cóż, jak to GWno, wkleili co im pasuje:)
Kto w 2007 czy 2008 r wiedział że oni kleptomani, albo że w SN robia wałki,
a tam wystarczyło walnąć tylko jeden podsłuch.

Kontynuator polityki brata