Konus !

Data: 2010-08-27 15:48:58
Autor: cyc
Konus !
Jak cwierkaja wroble na moim parapecie a takze przaelatujace gesi i kaczki , jedna z tych ostatnich nie dlatego kryje sie ostatnio przed swiatem bo jej wstyd za caloksztalt jego i brata dokonan w polskiej polityce ile dlatego , ze przechodzi mocne zalamanie nerwowe i znajduje sie pod doskonala ale utajniona opieka specjalistow leczacych takie przypadlosci .
Dziwic sie trudno . Po przegranych wyborach , ktore mialy byc wygrane , co slabsi psychicznie moga "wysiasc" , ze nie wspomne o smierci brata , co w jakims stopniu rowniez musialo  wplynac na stan zdrowia.
No coz , czlowieka szkoda , polityka nie . Mam nadzieje , ze niemoc psychiczna szybko odjedzie a pacjent  pozegna sie z polityka. To pomoze utrzymac go w jako takiej kondycji psychicznej .
A moze to tylko wroblowe plotki ?.

cyc

Data: 2010-08-27 16:48:49
Autor: jedrus
Konus !
cyc pisze:
[...]

Zawsze mozna sobie polatac alternatywnie tupolewem. Jeszcze jeden zostal ;)

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tob± leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-08-27 17:00:50
Autor: u2
Konus !
W dniu 2010-08-27 16:48, jedrus pisze:
Zawsze mozna sobie polatac alternatywnie tupolewem. Jeszcze jeden zostal

Podobno jest już po remoncie. Czy znajdzie się odważny, aby nim polecieć
? :)

Data: 2010-08-27 18:22:21
Autor: jedrus
Konus !
u2 pisze:

Zawsze mozna sobie polatac alternatywnie tupolewem. Jeszcze jeden zostal

Podobno jest już po remoncie. Czy znajdzie się odważny, aby nim polecieć
? :)

No jak nie jak tak. Zagraja sobie w zapalki i kto wyciagnie z urwanym lebkiem leci jak nic ;)

Data: 2010-08-27 18:40:48
Autor: u2
Konus !
W dniu 2010-08-27 18:22, jedrus pisze:
u2 pisze:

[...]

Poprzednio wypadło na Karpiniuka, który panicznie bał się latać
samolotami. Ciekawe kogo teraz po¶więc± ?

Data: 2010-08-27 17:30:25
Autor: =he®sk=
Konus !
On Fri, 27 Aug 2010 16:48:49 +0200, jedrus <jedrus@nospam.btx.pl>
wrote:

cyc pisze:
> [...]
> A moze to tylko wroblowe plotki ?.

Zawsze mozna sobie polatac alternatywnie tupolewem. Jeszcze jeden zostal ;)

 blizniak ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-27 18:20:36
Autor: jedrus
Konus !
=he®sk= pisze:

Zawsze mozna sobie polatac alternatywnie tupolewem. Jeszcze jeden zostal ;)

 blizniak ?

Nie wazne kto/co pozostalo, liczy sie dostepna opcja ;)

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z TobÄ… leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a MokotĂłw jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-08-27 18:41:59
Autor: u2
Konus !
W dniu 2010-08-27 18:20, jedrus pisze:
=he®sk= pisze:

Zawsze mozna sobie polatac alternatywnie tupolewem. Jeszcze jeden
zostal ;)

 blizniak ?

Nie wazne kto/co pozostalo, liczy sie dostepna opcja ;)

Jarek nie dał się nabrać, nie musiał lecieć, wolał zostać przy chorej
matce i dlatego przeżył. Pomimo, że wstępnie był na liście odlatujących.

Data: 2010-08-27 09:44:57
Autor: D.J.MC Donald Musk
Konus !
On 27 Sie, 18:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie wazne kto/co pozostalo, liczy sie dostepna opcja ;)

Jarek nie dał się nabrać, nie musiał lecieć, wolał zostać przy chorej
matce i dlatego przeżył. Pomimo, że wstępnie był na li¶cie odlatuj±cych.

czyli praktycznie liscie proskrypcyjnej...

Data: 2010-08-27 18:12:56
Autor: awe
Konus !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i58frt$p16$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
moze nie na parapecie a w twoje glowie cos ci cwierka
awe

Data: 2010-08-27 22:36:58
Autor: Jaksa
Konus !
On Fri, 27 Aug 2010 15:48:58 +0200, cyc <ja@ja.pl> wrote:

[...]

Cycu, co dzieje sie z toba?

Zaczynasz sam z soba rozmawiac uzywajac roznych nickow,
to nie jest normalne chlopie!

Sugeruje zebys zasiegnal pomocy specjalisty.
Poki nie jest za pozno!

Jaksa

Konus !