Konus II wlasnie saczy jad !

Data: 2009-04-18 12:19:17
Autor: CYC
Konus II wlasnie saczy jad !
W telewizorni dopuszczona konusa II do glosu gdzie ten zachlysniety swoja latwoscia wypowiadania sadow ( nie koniecznie madrych a raczej napewno niemadrych )  , udaje prezydenta wyglaszajacego oredzie do narodu !.
Wszystko w tym oredziu bylo . Bylo wiec i o chlopach i o polskiej nedzy i o sprzedawaniu majatku i o biednych ksiezach ....nie o tym nie bylo bo nawet on , konus II , zdaje sobie sprawe z tego , ze mowiac tak przegialby sprawe i nikt by mu w to nie uwierzyl . Prawde mowiac i tak niewielu mu wierzy bo ta saczaca sie z niego feria nienawisci do wszystkiego co nie jest z nim po drodze musi kazdego normalnego , czyli nierydzykowego czlowieka , wtrzasnac i zmusic do myuslenia i wyciagniecia wniskow wsrod krorych ten najwazniejszy est bliski tezie , ze " teraz mowi nienawidacy do bolu szaleniec " . Nie wiem jak udalo sie Rydzykowi pozyskac , zawladnac i wciagnac w orbite swojego oddzialywania partie  Kaczynskiego , wiem jednak , ze ten drugi calkowicie poddal sie rydzyjkowej "terapii" w ktorej wspomniana wyzej nienawisc , jest glowny elementem okreslajacym sekte !.

cyc

Konus II wlasnie saczy jad !