Konus do pisaty

Data: 2014-08-17 07:46:49
Autor: kamil/Endurorider.pl
Konus do pisaty

Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@kwasorod.pl> napisał w wiadomości news:53efa627$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
Gdzie kupić (online) konus do piasty?
Zwiedziłem wszystkei sklepy rowerowe w okolicy i takiego (jak się okazuje dość rzadkiego) nie mają. Na allegro również   Napisałem do trzech sprzedawców, którzy mają różne konusy, odpisał tylko jeden, ale akurat mojego nie ma.
Jest jakiś sklep (w Polsce), który ma duzy wybór takich rzeczy?  Nic sensownego nie wygooglałem, a ze Stanów z przesyłką wychodzi tyle, co za całą piastę w Polsce.

Miałem kiedyś analogiczny problem z piastą tylną 525, tylko chodziło o jedną podkładkę a nie konusy, i skończyło się na kupnie kolejnej piasty na części.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Konus do pisaty