Konus dramatem Polski i Lecha Kaczyńskiego.

Data: 2010-12-14 22:21:58
Autor: Azor jest pedałem
Konus dramatem Polski i Lecha Kaczyńskiego.
Największym problemem poprzedniej prezydentury było to, że był drugi pan Kaczyński, który sterował polityką prezydenta Lecha Kaczyńskiego. I to był dramat i Lecha Kaczyńskiego, i dramat Polski - tak prezydent Bronisław Komorowski oceniał swojego poprzednika w wywiadzie dla Polsat News.

Komorowski w wywiadzie dla Polsat News został zapytany m. in. o ocenę prezydentury Lecha Kaczyńskiego. A oto co powiedział: - Nie należałem do osób chwalących Lecha Kaczyńskiego, ale też nie należałem do jego zaciekłych krytyków. Uważam, że nie można lekceważyć wyników badań opinii publicznej z czasów, kiedy prezydent Lech Kaczyński działał, funkcjonował jako prezydent. One nie były najlepsze dla oceny prezydentury, ale tak jak w życiu zawsze o człowieku warto zachować dobre wspomnienia i dobre myśli.

- Ja mam dużo dobrych wspomnień związanych z kontaktami z Lechem Kaczyńskim, zarówno z czasów, kiedy byliśmy obaj ministrami w rządzie Jerzego Buzka, jak i z okresu wcześniejszego, a także z okresu jego prezydentury. I to są dla mnie wspomnienia ważne, natomiast uważam, że można zrobić wiele krzywdy dobrej pamięci o kimś, kto zginął, jeżeli się forsuje tworzenie mitu, trochę tak jakby produkuje się ten mit. I odnoszę wrażenie, że niektórzy politycy z ugrupowania brata tragicznie zmarłego prezydenta ten mit chcą produkować - mówił prezydent.

- To jest niedobry pomysł, bo pewna sztuczność zawsze jest przeszkodą dla wiarygodności dobrej pamięci, a ja życzę każdemu, aby pozostawił po sobie także, a może przede wszystkim, dobrą pamięć. Ja w swoim własnym sercu staram się zachować wszystkie dobre myśli i dobre wspomnienia związane z Lechem Kaczyńskim - zapewnił Komorowski.

- Właśnie w imię zachowania dobrej pamięci zawsze mówiłem o tym, że największym problemem poprzedniej prezydentury było to, że tak naprawdę był drugi pan Kaczyński, który sterował polityką prezydenta Lecha Kaczyńskiego. I to był dramat - i Lecha Kaczyńskiego, i dramat Polski".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8818742,Komorowski__dramatem_Lecha_Kaczynskiego_byl_drugi.html#ixzz187hrnI9W

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-14 22:56:26
Autor: u2
W dniu 2010-12-14 22:21, Azor jest pedałem pisze:
[...]

Największym dramatem polskiej polityki jest obecnie to, że Pan Prezydent
jest zaledwie dodatkiem do żyrandola.

Data: 2010-12-14 23:16:02
Autor: Lorn
[...]

Nie ma Lecha, nie ma ludzi Lecha... Jarusiowa paranoja.

Data: 2010-12-15 08:10:48
Autor: Azor jest pedałem
Konus dramatem Polski i Lecha Kaczyńskiego.
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

Nie ma Lecha, nie ma ludzi Lecha... Jarusiowa paranoja.

Jedna z wielu.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-15 06:20:20
Autor: >heÂŽsk>
Konus dramatem Polski i Lecha Kaczyńskiego.
On Tue, 14 Dec 2010 22:21:58 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 niestety ma racje.

 [...]

Data: 2010-12-15 09:28:27
Autor: cyc
Konus dramatem Polski i Lecha Kaczyńskiego.
Jeden wart drugiego !

cyc

Data: 2010-12-15 11:38:04
Autor: Wasz Dobrodziej

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ie8n5q$qou$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lech Kaczyński nie robił niczego na co nie wyraził zgody jego brat. Dlatego został Wielkim Polskim Patriotą (w skrócie WPP) i został pochowany na Wawelu. Jego grób jest często odwiedzany przez brata Jarosława, obecnie prezesa PiS. Prezes był na grobie brata już DWA  razy!

d.

Data: 2010-12-15 11:41:56
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d089a8a$0$27045$65785112news.neostrada.pl...

[...]

widze, ze warujesz na Wawelu i skrzetnie notujesz te wizyty.
Brawo!

Data: 2010-12-15 11:47:59
Autor: Wasz Dobrodziej

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:iea61e$1qu$1news.ett.com.ua...

[...]

To nie ja. To prezes PiS. Ciekaw jestem czy do licznika odwiedzin grobu brata i bratowej zalicza pusty nagrobek na Powązkach?

d.

Data: 2010-12-15 11:51:28
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Ponieważ częste podróże na grób brata są uciążliwe, Jaruś kazał wybudować grób zastępczy w Warszawie na Powązkach. I terza nic nie stoi na przeszkodzie, by nawet codziennie odwiedzać grób brata. Wprawdzie zastępczy i pusty, ale z niewielką dozą wyobraźni można sobie z tym poradzić.

Data: 2010-12-15 11:54:26
Autor: Wasz Dobrodziej

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4d089dda$1news.home.net.pl...

[...]

Zwłaszcza jak się jest na dopale! ;-)

d.

Data: 2010-12-15 17:12:21
Autor: >heÂŽsk>
Konus dramatem Polski i Lecha Kaczyńskiego.
On Wed, 15 Dec 2010 11:51:28 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

 [...]

[...]

 jakie to zenujace. po jaka cholere uparl sie na ten wawel?

Data: 2010-12-15 18:15:55
Autor: Azor jest pedałem
Konus dramatem Polski i Lecha Kaczyńskiego.

Użytkownik "">heRsk>"" <samebigbrednie@interia.pl> napisał

jakie to zenujace. po jaka cholere uparl sie na ten wawel?

Dokładnie po to, po co kurduple robią wszystko, by wyglądać na wyższych.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-15 18:29:27
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ieat4f$7mt$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "">heRsk>"" <samebigbrednie@interia.pl> napisał

jakie to zenujace. po jaka cholere uparl sie na ten wawel?

Dokładnie po to, po co kurduple robią wszystko, by wyglądać na wyższych.

znaczy co?
moglbys to wyzszym od siebie wyjasnic?

Data: 2010-12-15 12:15:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-15 11:38, Wasz Dobrodziej pisze:

Lech Kaczyński nie robił niczego na co nie wyraził zgody jego brat.

d.

Skąd taka opinia?

Data: 2010-12-15 12:58:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iea814$26g$1news.onet.pl...
W dniu 2010-12-15 11:38, Wasz Dobrodziej pisze:

Lech Kaczyński nie robił niczego na co nie wyraził zgody jego brat.

d.

Skąd taka opinia?

Mądrej głowie dość dwie słowie.

Data: 2010-12-15 17:12:21
Autor: >heÂŽsk>
Konus dramatem Polski i Lecha Kaczyńskiego.
On Wed, 15 Dec 2010 11:38:04 +0100, "Wasz Dobrodziej"
<user@domena.org> wrote:

> [...]

Lech Kaczyński nie robił niczego na co nie wyraził zgody jego brat. Dlatego został Wielkim Polskim Patriotą (w skrócie WPP) i został pochowany na Wawelu. Jego grób jest często odwiedzany przez brata Jarosława, obecnie prezesa PiS. Prezes był na grobie brata już DWA  razy!

 ale obie wizyty zakonczone pelnym sukcesem !!!
 wierna tvp transmitowala jego cierpiaca mine.

Konus dramatem Polski i Lecha Kaczyńskiego.