Konus gra na tragedii !

Data: 2009-09-20 17:47:55
Autor: CYC
Konus gra na tragedii !
"Byli tacy , ktorzy namawiali mnie abym zrezygnowal z narodowej zaloby " .
Kim trzeba byc aby z takiego dramatu robi sobie polityczny teatr . Jak ulal pasuje to do kaczej mentalnosci i nie liczacej sie z nikim i niczym hucpy .
Jesli powiem , lajdactwo , to bede bardzo wstrzemiezliwy w ocenie kaczej moralnosci .

cyc

Data: 2009-09-20 18:02:44
Autor: MH
Konus gra na tragedii !
[...]

Też chciałem dodać do tego komentarz , ale poprostu .... zabrakło mi słów.

MH

Data: 2009-09-20 18:14:36
Autor: CYC
Konus gra na tragedii !

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3213.000000d1.4ab65224newsgate.onet.pl...
[...]

Ambicje i nienawisc zrzarly tego czlowieka i jego brata od srodka a nienaturalane postepowani kaze zastanawiac sie , czy nie jest to juz stan chorobowy . Czyzby Palikot mial racje ?

cyc

Data: 2009-09-20 20:19:32
Autor: jadrys
Konus gra na tragedii !
[...]