Konus jak zwykle się obraził

Data: 2010-09-26 10:31:52
Autor: awe
Konus jak zwykle się obraził
Komorowski zachowal sie niegodnie i chanbi swoja prezydenture. Z takimi osobami nie utrzymuje sie kontaktow w dobrym towarzystwie. Komorowski to burak
awe

Data: 2010-09-26 10:37:34
Autor: mastodont
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7n048$hho$1news.onet.pl...
Komorowski zachowal sie niegodnie i chanbi swoja prezydenture. Z takimi osobami nie utrzymuje sie kontaktow w dobrym towarzystwie. Komorowski to burak
awe

Ty za to "CHańbisz" język polski. Z takimi się nie utrzymuje kontaktów. Burak jesteś.

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-26 10:42:47
Autor: dK

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i7n0om$j4u$1news.onet.pl...
[...]

awe - kolejny transparentny wyznawca tfu...kaczyzmu :)

dK

Data: 2010-09-26 10:52:12
Autor: mastodont
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c9f078f$0$22792$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Za skomplikowanie. CHańbiąco zmuszasz go do użycia słownika wyrazów obcych. A tu prościej trzeba - dupek.

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-26 10:57:44
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -
po tylu latach na necie i czytania wpisow na wp czy onnecie ja sam juz nie wiem co i jak sie pisze poprawnie
awe

Data: 2010-09-26 11:00:43
Autor: mastodont
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7n1kh$lf6$1news.onet.pl...

[...]

 W sam raz środowisko dla Ciebie. To także tłumaczy jak mało odporny i dośc prosty umysł łatwo zindoktrynizować ideami kaczyzmu. Jeśli przez zwykłe czytanie umiera u Ciebie mowa ojczysta, która nie ma nic wspólnego z polityką....
Wracaj do KF albo do słowników, jak tam chcesz...

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-26 12:11:29
Autor: awe

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i7n243$mqk$1news.onet.pl...
[...]

kazdy tu popelnia bledy, zdarzaja sie one rowniez i tzw poprawiaczom. MH pisal juz artykólowac, w przemyslaw tez popelnil jakis tam blad. to nagminne i sie nie podniecaj cieciu jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia
awe

Data: 2010-09-26 12:13:51
Autor: Polok_prawdziwy
awe wrote:

[...]

Ajo pisem JARECEK, a cytom POKRAKA...!!!

Data: 2010-09-26 12:50:15
Autor: mastodont
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7n5u7$1et$1news.onet.pl...

[...]

Do budy analfabeto bez własnego zdania. Won! KF zatrzaśnięty.

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-27 09:04:36
Autor: awe

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i7n8hg$8ik$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
paszol won, kto cie czyta?
awe

Data: 2010-09-27 09:04:17
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Konus jak zwykle się obraził

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

paszol ...

Jakimi wypowiedziami ( twoim zdaniem) skompromitował się prof. Nałęcz?

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-26 16:51:58
Autor: .heÂŽsk.
Konus jak zwykle się obraził

 awe nieduk  ;o)

Data: 2010-09-27 09:05:16
Autor: awe

Użytkownik ".heRsk." <fullPiSbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:mgmu9617s6tuj2momcb72kkeden0io9hei4ax.com...
> [...]

polityką....
Wracaj do KF albo do słowników, jak tam chcesz...

Hesk taki rozgarniety ze niedlugo wystrzela go z armaty na ksiezyc hi hi hi:-)
awe

Data: 2010-09-26 16:51:56
Autor: .heÂŽsk.
Konus jak zwykle się obraził
On Sun, 26 Sep 2010 10:37:34 +0200, "mastodont"
> [...]

> awe

Ty za to "CHańbisz" język polski. Z takimi się nie utrzymuje kontaktów. Burak jesteś.

 awe, ten prymitywny ciapciak z gdanskiej wsi ma czelnosc  obrazac PREZYDENTA?!  --

Data: 2010-09-27 09:05:53
Autor: awe

Użytkownik ".heRsk." <fullPiSbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:i8mu96tp71vv015qielm97kqbe9cvg4cf64ax.com...
> [...]

Burak jesteś.

awe, ten prymitywny ciapciak z gdanskiej wsi ma czelnosc
z majatku kiepie, z majatku pod Gdanskiem, i to duzego
awe