Konus liczy na III wojnę światową?

Data: 2010-12-14 18:18:19
Autor: rAzor
Konus liczy na III wojnę światową?
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
Wychodzi na to, że prezes Kaczyński chciał doprowadzić do konfliktu
między Wielką Brytanią a Rosją. ..........

Kiedy ostatni raz byłeś u psychiatry, pomyleńcu?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 18:41:28
Autor: raff

"rAzor" <pora@na.telesfora.com> wrote in message news:ie88sr$fkt$5news.onet.pl...
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
Wychodzi na to, że prezes Kaczyński chciał doprowadzić do konfliktu
między Wielką Brytanią a Rosją. ..........

Tak. I miedzy korea Pln a Korea Pld.

Kawecki, nie nosiliscie czapki w zimie ?

R.

Konus liczy na III wojnę światową?