Konus ogłasza wojnę krzyżową.

Data: 2009-11-11 20:41:32
Autor: Adam
Konus ogłasza wojnę krzyżową.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hdehla$3lq$1news.vectranet.pl...
# "Nikt nie będzie w Polsce przyjmował do wiadomości, że w szkołach nie wolno wieszać krzyży, nie ma na co liczyć. Być może gdzie indziej tak, ale w Polsce nie" - zadeklarował Lech Kaczyński w dniu Święta Niepodległości. Prezydent mówił o patriotyzmie przed Grobem Nieznanego Żołnierza. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hx7q6

-- stevep
To w latach PRL zażarcie walczono z krzyżami w szkołach.
Wtedy skurwiele z PZPR działali na rozkaz sowietów, teraz inni skurwiele chcą się przysłużyć debilom z UE.
AC

Data: 2009-11-11 20:46:39
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hdf4lm$fma$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Co za bzdura, za PRLu kościół miał się lepiej i miał lepsze poważania jak dzisiaj, pomimo, że ksiądz mnie targał za "pejsy" i linijką lał po rękach na lekcjach religii w salce katechetycznej w Kościele... Kościół sam dąży do swojego upadku, bo wchodzi z butami tam gdzie nie powinien i jest nadreprezentatywny...

boukun

Data: 2009-11-11 20:02:22
Autor: Karol
[...]

taak, rzeczywiscie co ty jeszcze tu nie wymyslisz glupi czlowieku?
Za PRL Kosciol byl jedyna ostoja duchowa dla ludzi, ktora pozwolila im
przetrwac jakos komunizm.

Czerwona bestia wiedziala, jak niebezpieczny dla niej jest Kosciol, bo
uniemozliwial jej calkowite zniszczenie serc i umyslow ludzkich ta chora
ideologia,  dlatego mozolnie podmieniala w Kosciele swoimi czerwonymi
zdrajcami, przyzwoitych duchownych. Teraz Kosciol zbiera owoce tej dzialalnosci, bo podjal wspolprace z czerwona
bestia.

Data: 2009-11-11 21:13:40
Autor: boukun

Użytkownik "Karol " <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdf58e$q5r$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dobra, bo teraz zgłupiałem i jestem w konsternacji, czy robisz tu za prowoka abc, czy dla jaj tylko...
Jaka ostoja, jaki komunizm, weź idź się lecz człowieku, mam 48 lat i kościół był liczniej zapełniony za tej twojej tzw. "komuny" jak dzisiaj (może dlatego, że dzisiaj mamy 1000 razy więcej żelbetonowych kościołów). I to ta twoja "czerowna bestia" uwłaszczyła pierwsza i nadała kościołowi przywileje i razem z księżami czerwoni prezydenci miast chadzają na procesje i poświęcają każdy toi toi w miastach i wsiach...

boukun

Data: 2009-11-11 22:45:17
Autor: pluton
Konus ogłasza wojnę krzyżową.
Za PRL Kosciol byl jedyna ostoja duchowa dla ludzi, ktora pozwolila im
przetrwac jakos komunizm.

To prawda, ale to bylo kiedys. Obecnie to calkiem inna organizacja.
Kiedys komuchy nie pozwolily, zeby sukienkowe pedofile krzywdzily dzieci,
zeby kosciol obdzieral panstwo z majatku itp. itd.
Obecnie ograniczenia zniknely i kosciol sie przystosowal do nowej
sytuacji. I tak bedzie, dopoki tzw. politycy beda widzieli, ze
kosciol moze im zapewnic kilka dodatkowych glosow.
Jak przestanie zapewniac - dostanie kopa w czarne dupsko, a konus
bedzie pierwszym z kopiacych.

Nullification

Data: 2009-11-11 21:10:13
Autor: Jadrys
Adam pisze:

To w latach PRL zażarcie walczono z krzyżami w szkołach.
Wtedy skurwiele z PZPR działali na rozkaz sowietów, teraz inni skurwiele chcą się przysłużyć debilom z UE.
AC

Przestań chrzanić głupoty - dużo normalnych ludzi nie chce krzyża w miejscach publicznych.. I raczej nie nazywaj ich "skur.,lami" bo sobie na to nie zasłużyli..

Data: 2009-11-15 21:47:22
Autor: ali
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Adam pisze:

> [...]
>   Przestań chrzanić głupoty - dużo normalnych ludzi nie chce krzyża w miejscach publicznych.. I raczej nie nazywaj ich "skur.,lami" bo sobie na to nie zasłużyli..

normalnym krzyż nie wadzi
ale kurwom  w oczy kole

Data: 2009-11-15 23:34:40
Autor: jadrys
Adam pisze:

[...]

Skąd wiesz?  Jesteś jednym z wymienionych?

Data: 2009-11-16 12:56:34
Autor: cyc

Adam pisze:

> [...]

Przestań chrzanić głupoty - dużo normalnych ludzi nie chce krzyża w
miejscach publicznych.. I raczej nie nazywaj ich "skur.,lami" bo sobie

To prawda , nie wadzi !! . Wadzi jednak bezczelnosc z jaka bez pytania kogokolwiek o zgode moherowe cioty z obswinionymi od pomyj buciorami wlaza w prywatnosc kazdego obywatela w Polsce w tym dzieci !.
Krzyze w szkolach i instytucjach panstwowych to nie demontracja religijnosci narodu , to pranie mozgow .

cyc

Konus ogłasza wojnę krzyżową.