Konus powie fanatykom że 2 + 2 = 5

Data: 2011-01-20 16:58:31
Autor: wasabi
Konus powie fanatykom że 2 + 2 = 5
a ci będą gotowi zabić za to, bo jak to guru się może mylić. Nie wiem co gorsze, przecież oni biorą wszystko co on powie za prawdę objawioną. To już nie jest śmieszne, w latach 30, XX w. w Niemczech też pewien pan z wiadomym wąsikiem też w ten sposób manipulował ludźmi.

Data: 2011-01-20 17:07:13
Autor: obserwator
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał(a):
[...]

a kto to jest konus? to ty chyba miales ogromne pretensje o poziom dyskusji?
Zapomiales juz o tym?

Jak sobie w ogole wyobrazasz dyskusje z tekstami propagandowymi w stylu Goebbelsa?

Data: 2011-01-20 17:18:11
Autor: wasabi
On Thu, 20 Jan 2011 17:07:13 +0000,  obserwator wrote:

[...]

a kto to jest konus?

a o kim pomyślałeś ?

to ty chyba miales ogromne pretensje o poziom
dyskusji? Zapomiales juz o tym?

niekiedy jestem człowiekiem siedzącym przed komputerem chlejącym piwsko i oglądającym pornole, a przeważnie robię to w bibliotece (idąc za pewnym klasykiem)

Jak sobie w ogole wyobrazasz dyskusje z tekstami propagandowymi w stylu
Goebbelsa?

jesteś inteligentny, ale w duchu sam zapewne nie raz klniesz na to co wygadują posłowie pewnej opcji tej tylko polskiej

Data: 2011-01-20 17:42:15
Autor: obserwator
Konus powie fanatykom że 2 + 2 = 5
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał(a):
> a kto to jest konus? a o kim pomyślałeś ?

o nikim, dlatego cie pytam o kim piszesz?

niekiedy jestem człowiekiem siedzącym przed komputerem chlejącym piwsko i oglądającym pornole, a przeważnie robię to w bibliotece (idąc za pewnym klasykiem).

polityka to niestety troche bardziej skomplikowana tematyka,anizeli ogladanie
pornoli przy piwku. A juz szczegolnie ta *polska*. Latwo mozna dac sie
wymanewrowac na manowce. Ja nie mysle, ze jestes malo inteligentny, ale widze, ze niezle zmanipulowanym
czlowiekiem.

> [...]

jesteś inteligentny, ale w duchu sam zapewne nie raz klniesz na to co wygadują posłowie pewnej opcji tej tylko polskiej

wasabi, na calym swiecie poslowie wygaduja w parlamentach glupoty.
W PiS tez sa rozni poslowie, tak i w PO, PSL czy SLD.

Generalnie jesli zrobimu jakies obiektywne porownanie to poslowie PiS najmniej
kreca, klamia i oszukuja. Wielu z nich rzeczywiscie walczy o suwerennosc Polski, ale mendowatych tez nie
brak.

Niestety nie da sie tego powiedziec o tych co zarzadzaja PO, PSL czy SLD, oczywiscie nie mozna tego zarzutu postawic pod adresem wszytkich pozostalych
poslow z tych partii.

Trzeba starac sie obiektywnie oceniac partie ktora sie popiera, a nie bronic
jej za wszelka cene, bo to prowadzi do nikad, konczy sie rozczarowniem i ma sie pozniej pretensje do calego swiata, ze taki okrutny:)

Data: 2011-01-20 18:35:20
Autor: wasabi
On Thu, 20 Jan 2011 17:42:15 +0000,  obserwator wrote:

wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał(a):

> a kto to jest konus?
a o kim pomyślałeś ?

[...]

Hmm, to nie było moje stwierdzenie, nie załapałeś sugestii.

Ja nie mysle, ze jestes malo inteligentny, ale widze, ze niezle
zmanipulowanym czlowiekiem.

Myśleć możesz co chcesz twoje prawo, ja mogę mieć podobne o tobie.

> [...]

tez sa rozni poslowie, tak i w PO, PSL czy SLD.

Generalnie jesli zrobimu jakies obiektywne porownanie to poslowie PiS

W PiS mało kręcą ? Mało nie oplułem komputera ze śmiechu, przejrzyj historie (od lat 90) Kaczyńskiego ile tam jest nie jasnych sytuacji.
Pomyśl trochę, Kaczyński szczyci się pochodzeniem AK, ale nikt jasno się nie zastanowi jak w czasach powojennych żołnierze AK (jego rodzice) mogli dostać mieszkanie, prace na uczelni gdzie inni AK jechali białe misie łapać albo pod mur i do piachu, rodziny były piętnowane. Jak to możliwe (może mi to ktoś wytłumaczy) dzieci AK-owców dostali role w filmie, gdzie wszystko inne było. Szczerze mnie to wali jaką on miał rodzinę, ale jak sam krytykuje kogoś (np: Komorowskiego) to powinien sam przynajmniej wyjawić fakty. Albo jego  "jedyna fałszywa teczka", wyjaśniona w czasach kiedy PiS trzymał władze i mógł wszystko, to cię nie zastanawiało ? I znowu podwójna moralność, jego teczka mogła być fałszywa, ale przeciwników politycznych już nie, wszystko co było musiało być autentyczne.

Dla mnie polityka PiS, PO, SLD i inne to jedne wielkie szambo, teraz trwa walka o koryto i władzę, my zwykli ludzie daliśmy sie wmanipulować w tą walkę. W USA polityk musi mieć jakiś poziom zamożności aby już swoim zyciem udowodnić zaradnośc, u nas musi byc biedny jak mysz, inaczej już są tworzone podejrzenia ze nakradł, przecież to jest demagogia.
Jak dobrze może rządzić krajem ktoś kto nie potrafi sukcesu w życiu własnym osiągnąć, zadbać o własne finanse (legalnie) ?

Moim zdaniem, dopiero gdzies za jakies 50 lat, sytuacja się w Polsce zmieni, jak po umieraja ludzie których doświadczenia życiowe powstawały w czasach PRL.

Wielu z nich rzeczywiscie walczy o suwerennosc Polski, ale mendowatych
tez nie brak.

Polska jest suwerenna, nikt nie musi o to walczyć.

[...]

Ja patrzę obiektywnie na każdą.Nie mam klapek na oczach.

Data: 2011-01-20 18:02:04
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-01-20 17:58, wasabi pisze:
[...]

Wyborcy się od niego odwracają. Moja rodzinka od strony szwagra, ta co to mieszka na terenach wiejskich codziennie wielbiła lecha. Teraz po tej szopce jest im wstyd i na jarka klną jakby katolikami nie byli. A są bo dają w kopertach na kolędę po kilka stówek z renty inwalidzkiej...

Data: 2011-01-20 18:15:17
Autor: Marek Czaplicki
wasabi pisze na pl.soc.polityka, w dniu czwartek, 20 stycznia 2011 17:58 :

[...]

tylko w tamtych czasóach nie było tak rozwiniętych różnych mediów dzięki
którym ludzie mogli się ze sobą komunikaować i zrzeszać; zwykli ludzie.
wtedy przekaz szedł tylko w jedną stronę. obecnia idzie i staje się ważny
także przekaz płynący w drugą. może nawet ważniejszy? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-20 18:36:12
Autor: A. Filip
"Jakiś kolejny anonim": Konus powie fanatykom że 2 + 2 = 5
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> pisze:
[...]

A możesz operować na konkretach? Czy to niemożliwe lub przekracza twoje
skromne możliwości umysłowe?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Dobry wojownik staje tam, gdzie nie będzie można go pokonać,

Data: 2011-01-20 18:37:44
Autor: wasabi
On Thu, 20 Jan 2011 18:36:12 +0100, A. Filip wrote:

[...]

nie muszę, inteligenty zrozumie

Data: 2011-01-20 19:45:42
Autor: A. Filip
[...]

po inteligentny? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Władca, który nie króluje w sercu swych ludów, jest niczym.

Konus powie fanatykom że 2 + 2 = 5