Konus powie fanatykom że 2 + 2 = 5

Data: 2011-01-20 18:02:04
Autor: PesTYcyD
Konus powie fanatykom że 2 + 2 = 5
W dniu 2011-01-20 17:58, wasabi pisze:
a ci będą gotowi zabić za to, bo jak to guru się może mylić. Nie wiem co
gorsze, przecież oni biorą wszystko co on powie za prawdę objawioną. To
już nie jest śmieszne, w latach 30, XX w. w Niemczech też pewien pan z
wiadomym wąsikiem też w ten sposób manipulował ludźmi.

Wyborcy się od niego odwracają. Moja rodzinka od strony szwagra, ta co to mieszka na terenach wiejskich codziennie wielbiła lecha. Teraz po tej szopce jest im wstyd i na jarka klną jakby katolikami nie byli. A są bo dają w kopertach na kolędę po kilka stówek z renty inwalidzkiej...

Konus powie fanatykom że 2 + 2 = 5